Виробник – Ковертрі металс, Хоуп індастріалс, Механізована індустрія Вандерберг 

Рік виробництва – 2486

Клас – Легкий

Маса – 25 тонн

Двигун – 150

Швидкість – 97 км/год

Ціна – 1 891 250

BV (2.0) – 541

Командо був один з перших легких мехів, створений ще у часи війн до Зоряної ліги, швидка машина з великим лазером призвела до фурору на полі бою, коли закрутила атакуючі Макі і зайшла їм в спину. Ліранці продовжували бути переважними користувачами командо аж до альянсу з Давіонами, шо перенесли мех у лави об’єднаних збройних сил Федкому.
Але, командо має численні проблеми, і багато з яких так і не були вирішені з часом. Стандартна модель 2D несла 4 тони броні – 8 (4 в спині) в центральному торсі, 6 (3 в спині) в бокових торсах, 6 у руках та 8 у ногах – тому влучання великого лазеру залишить будь яку частину машини голою чи навіть пошкодить внутрішню структуру. Швидкість машини порівняна з фенікс хоуком, що доволі повільно, як на невелику машину і не дозволить такої простоти маневрів як наприклад локусту. Озброєння – середній лазер та SRM 4 та SRM 6 з двома тонами ракет відповідь на те, як командо виживає. Ніяк, це машина рейдер та бомбардир, який має якнайшвидше знищити свою ціль до того як отримає достатні пошкодження аби вийти з ладу.  Ця парадигма продовжувалась і в багатьох наступних (і попередніх) машинах, і викликом стала поява батларморів, які могли нести більше озброєння на одному загоні, ніж один командо, що в часи навали лазерних аутистів дуже негативно впливало на бойових дух військ федкому. Відсутність стрибкових двигунів також була частою рисою командо, що обмежувало ефективність в умовах проблемного терейну.

Інші моделі:

1А – оригінальний командо на примітивних технологіях. Був озброєний великим лазером але через проблеми з актуаторами його замінили на ракетні системи.

1АК – ретротех-реінкарнація оригіналу, несла 2 середні лазери і 1 маленький лазер а також 5 тонн броні.

1В – спроби переоснастити командо на зброю свого попередника, інженери впхали великий лазер SRM 2 замість стандартного оснащення командо у 3015 році.

1С – експеримент, ракети замінили на АС 2 с тонною снарядів.

1В – перехідна машина між А і В моделями, великий лазер, SRM 6 але лише 3 тони броні.

2Dr – джихадний апгрейд, ER середній лазер та MML7 з тоною снарядів під кейсом.

3А – 2 SRM 6, середній лазер та вогнемет. Броню скрутили, бо кому вона потрібна? Доволі популярний варіант серед агресивних мехвоїнів, бо «воно ж гатить!».

4Н – Версія Маріанської гегемоні. Встановили 6 RL 15 і 2 середні лазери.

5S – модель 3050 року – ендосталь, ферофібра, кейси, артеміс на SRM 6 а SRM 4 замінили на STREAK SRM 2.

7S – 2 STREAK SRM 4, SRM 4 з артемісом, 2 ER середні лазери та легкий двигун, а також подвійні охолоджувачі.

7B – Версія Слова. 2 SRM 4, 2 вогнемети, 1 ER середній лазер, 4 стрибкові двигуни і 4.5 тонн броні вперше додали командо стрибкових двигунів.

8S – 2 STREK SRM2, 2 ER середні лазери, бустед с3 раб, кейс 2 надлегкий двигун та нагнітач надавали феноменальної швидкості, та ціна починала кусатись.

9S – на попередню модель натягли нову зброю, викинувши також с3. Легка PPC, 2 MML 3, 2 однозарядні SRM 2.

Freir – персональна машина Зві Фрейра, напхана клановою технологією. На шасі 7S впхали 6 стрибкових двигунів, 2 кланові ER середні лазери та 2 STREAK SRM 4. Через клановий двигун, XL гіро на кланові подвійні охолоджувачі ще влізло 7 тонн укріпленої броні.

Загалом, командо залишався вкрай дешевим бойовим мехом з великим вогневим потенціалом майже всю свою історію, але пізні версії вирішили, що настав час змін аби залишитися валідною бойовою одиницею тих часів. Чи вийшло у них? Так, і ні. Головна проблема багатьох моделей в тому, що вони не зможуть ефективно донести своє озброєння до ворога. Відсутність стрибкових двигунів залишає машину без необхідної можливості заскочити за спину мехів, а перехід на комбіновані війська надає доволі великий потенціал інферно забігів.