Мех тижня: MCY-99 “Меркюрі” (Mercury, “Меркурій”/”Ртуть”)

Мех тижня: MCY-99 “Меркюрі” (Mercury, “Меркурій”/”Ртуть”), Battletech Ukraine

Маса: 20 тон

Шассі: “Берган ЄмІкс II”

Двигло: ЕлТіВі 160

Крейсерська швидкість: 86 км/год

Максимальна швидкість: 129 км/год, 173 км/год із MASC

Стрибкові двигуни: немає

Броня: феро-волокниста “Мітчел-091”

Озброєння:

  • 2 середні лазери “Мартел”
  • 2 малі лазери “Хессен IX”

Виробник: “Скобель МекВоркс”

Головне виробництво: Росія, Терра

Засоби зв’язку: “ДатаТек 401”

Система керування вогнем: “Скайхантер IV”

Багато істориків вважають “Меркюрі” джерелом натхнення для творців сучасних ОмніМехів – як кланівських, так і Внутрішньої Сфери. “Меркюрі” зникли під час Спадкових Війн, і знову світ їх побачив лише у рядах КомГвардії у середині тридцять першого століття. Їм бракувало передових технологій, та важливіше було те, як саме вони використовувалися.

Можливості

“Меркюрі” використовув найсучасніші технології своєї ери та вперше представив підхід “швидкого підключення” обладнання. Технікам потрібно було лише відкрутити кілька болтів та від’єднати кілька дротів, аби зняти пошкоджене обладнання та встановити нове – за лише частину звичайного часу для ремонту та модифікації.
Завдяки МАСК “Меркюрі” може досягати швидкості 172 км/год. Арсенал вражає як для його ваги. Пара середніх та пара малих лазерів – це набагато більше, ніж можуть запропонувати більшість легких мехів, особливо такі ж швидкі.

Бойове використання

“Меркюрі” часів Зоряної Ліги були основними розвідувальними мехами КомСтар, але вік давався взнаки. Прецентор Мартиал Фохс на початку вторгнення Кланів наказав перезапустити три законсервовані заводські лінії на Террі та відновити виробництво Моделі 97 та Моделі 99. У 3054 одну з ліній було змінено під новий “Нексус”, а ще одну змінило пізніше Слово Блейка. Але через велику кількість “Меркюрі” та те, як їх легко ремонтувати, мало хто вірить вони скоро зникнуть.

Варіанти

КомГвардія використовувала “Меркюри” у модифікації “скаут” – із заміною середнього та малого лазерів активним зондом “Гончак”. Цей варіант показав себе у битві за Тукайд занадто слабким, навіть як для розвідника.

Блейкісти під час переозброєння модернізували виробничу лінію для “Меркюрі” з використанням новітніх технологій. Модель 102 будувалась на основі ендосталевого шасі, з середнім та малим лазерами підвищеної дальності. Замість зонда “Гончак” вона мала C3i комп’ютер, тож цей “меркурій” міг допомогти важким товарищам по чоті.

В останні два роки розвідка бачить ознаки переходу Слова Блейка на виробництво нової Моделі 104. Схожа на 102, вона несе додаткові середній та малий лазери підвищеної дальності. Через велику точність артилерійського вогню там, де блейкісти мають “Меркюрі” є висока вірогідність того, що вони також несуть засоби вказання цілей. Єдиний спосіб для них додати так багато обладнання й залишити C3i, що блейкісти так люблять, на місці – використати екстра-легкий двигун. Оскільки це майже неможливо зробити у польових умовах, вони вочевидь модернізували виробництво.

Відомі пілоти

  • Адепт Джули Спартан. Мехвоїн Серця Блейка, Адепт Спартан пілотувала Модель 102, з великим вмінням запобігаючи спробам джихадистів захопити ії підрозділ. Кілька разів вона ледь не загинула, тож можливість легко відремонтувати “Меркюрі” також стала у нагоді. Разом зі своїми техниками вона часто шукає запчастини на полі нещодавньої битви – як у часи Спадкових війн.
  • Прецептор Терренс Харріс. Один з небагатьох у Манеі Доміні, що розвідка знає за ім’ям, Прецептор Харріс – Омега-класс на Таркаді. На своєму “Меркурії” Модель 104 за ім’ям “Безумний Бог” він відіграє роль поодинокої приманки для ліранців. Як тільки вони клюють, він викликає хірургічно точний орбітальний удар з “Непереможного”, в останню мить втікаючи з зони ураження завдяки МАСК. Архон Петер Штайнер обіцяє двадцять мільйонів кронерів за голову Харріса, але, здається, небагацько людей поспішають спробувати їх отримати.
Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Мех тижня: MCY-99 “Меркюрі” (Mercury, “Меркурій”/”Ртуть”), Battletech Ukraine

Цей запис має один коментар

Залиште коментар