ЕПОХИ ВСЕСВІТУ БАТЛТЕХ

Всесвіт БатлТеху – жива, яскрава реальність, що розростається кожного року з тим, як виходять нові романи та Першоджерела. Динамічний всесвіт, його оформлення та персонажі еволюціонують з часом всередині високодеталізованого нерозривного каркасу, оживляючи все так, що статичний ігровий всесвіт не може зрівнятись. Тим не менш, та сама жива енергія, що робить БатлТех таким переконливим, також робить його заплутаним – купа Першоджерел лише сприяли цьому. Як тільки люди відкривали для себе БатлТех, підсідали на гачок та починали купувати Першоджерела, вони хотіли зрозуміти з якої конкретно книги починати. Для того, щоб швидко та просто передати часові проміжки всесвіту БатлТех – та допомогти гравцям швидко вибрати потрібне Першоджерело – ми поділили БатлТех на шість головних часових проміжків (епох).

ЗІРКОВА ЛІГА (2005-2780)

Ян Кемерон, правитель Теранської Гегемонії, завершив століття невпинних спроб створенням Зіркової Ліги, політичного та військового альянсу між всіма Великими Домами та Гегемонією. Збройні сили Зіркової Ліги одразу почали Возз’єднувальну Війну, примушуючи королівства з Периферії приєднатись. Протягом наступних двох століть людство пережило золотий вік на всьому заселеному космічному просторі, відомому як Внутрішня Сфера. Також, в цей час було створено наймогутнішу військову силу в історії людства.

СПАДКОВІ ВІЙНИ (2781-3049)

Буквально кожен член сім’ї Першого Лорду Річарда Кемерона був вбитий внаслидок заколоту Стефана Амаріса. Після тринадцятирічної війни, початої для того щоб скинути Амаріса, правителі кожного з п’яти Великих Домів розпустили Зіркову Лігу. Генерал Александр Керенський, разом із 80 відсотками Сил Оборони Зіркової Ліги, вирушив за кордон відомого космосу та Внутрішня Сфера загрузла в століттях битв, відомих як Спадкові Війни. Ці війни призвели до масової втрати технологічних досягнень на більшості світів.

БАТЛТЕХ: Комп’ютерна гра БатлТех від Хеабренд Скімс проходить в кінці цієї ери, починаючись в 3025 році.

НАВАЛА КЛАНІВ (3050-3061)

Таємничі війська вторгаються в центральні регіони Внутрішньої Сфери. Нападники, що називають себе Клани, нащадки СОЗЛ Керенського, викувані в спільноті, що мала на меті стати найкращим військом в історії. Володіючи значно перевершуючі технології та воїнів, Клани захоплюють планету за планетою. Зрештою, ця зовнішня сила викувала нову Зіркову Лігу – те, що сотні років війн не спромоглись досягти. Додатково Клани сприяли технологічному відродженню у Внутрішній Сфері.

МехВоїн Онлайн: комп’ютерна гра МехВоїн Онлайн від Піранна Геймс проходить в цій ері.

ГРОМАДЯНСЬКА ВІЙНА (3062-3067)

Загроза з боку Кланів була врештірешт зменшена через їх знищення. Однак через те, що зовнішньої загрози тепер не існувало, внутрішні конфлікти вибухнули з новою силою по всій Внутрішній Сфері. Дім Ляо зохопив свою колишню Спільноту – Договір Св. Іва; повстання військових Дому Куріта почало війну з їх сильним сусідом – Кланом Примарного Ведмідя; неймовірно могутня Федеративна Співдружність – об’єднання Дому Штайнер і Дому Девіон – розпалось після п’яти довгих років гіркої громадянської війни.

ДЖИХАД (3068-3081)

Після Громадянської Війни Федеративної Співдружності лідери Великих Домів зібрались і розформували нову Зіркову Лігу, проголошуючи її фіктивною. Після цього псевдо-релігіозне Слово Блейка – осколок Комстара, захисників та керівників міжзоряного зв’язку – починають Джихад: міжзоряну війну, що зрештою зіштовхнула кожну фракцію з кожною, а також почала громадянські війни всередині фракцій. Вперше за довгі століття зброя масового ураження була використана; нові та лякаючі технології використані на полях битв.

ТЕМНИЙ ВІК (3082-3150)

Після Джихаду, під керівництвом Девліна Стоуна, Республіка Сфери зародилася як серце Внутрішньої Сфери. Один із найбільш обширних періодів починається на світанку 32 сторіччя. Фракції, в тій чи іншій мірі, приймають роззброєння та массивні армій Спадкових Воєн починають згасати. Однак у 3132 році 80 відсотків міжзоряної мережі зв’язку занепадає, кидаючи всесвіт у хаос. Майже одразу війни вивергаються та фракції починають відбудовувати армії.

ІЛЬКЛАН (3151+)

Колись непорушна Республіка Сфери лежить у руїнах, роздерта на шматки Великими Домами та Кланами. Як тільки Фортеця Республіки впала, Клани продовжили рухатись до своєї заповітної цілі – Терри – щоб створити найавторитетніше керівництво, що керуватиме Внутрішньою Сферою за будь-яких умов.