Короткий огляд всесвіту

Внутрішня Сфера: Загальний термін для позначення регіону космосу в, приблизно, одну тисячу світових років діаметром, складена з більш ніж двух тисяч населених планет, із Террою (Землею) в центрі. Цей регіон поділений на геополітичні регіони, в яких має силу та чи інша влада. Більшу частину століть, що пройшли з часу освоєння зірок, величезна кількість цих світів підпорядковані одному з п’яти Великих Домів. Час від часу менші сили створювались і зникали. Будь­-який світ або геополітична сила, що є поза Внутрішньою Сферою, розташована у Периферії, що вважається кордоном відомого всесвіту.

Енциклопедія Галактика

БатлТех це науково-фантастична “космо-опера”, що знаходиться у фракційному, воєнізованому всесвіту тридцять-першого тисячоліття. Людство досягло зірок і створило міжзоряні імперій, контролюючі сотні світів у об’єднаному регіоні космосу, простягнувшомуся на більш ніж тисячу світових років.


Після розквіту шести Великих Шляхетних Домів могутня Зіркова Ліга була викувана, проголошуючи золотий вік процвітання.


Тим не менш, зрада підірвала Зіркову Лігу та призвела до вбивства Першого Лорду і падіння Дому Камерон. Кожен з правителів лишившихся п’яти Великих Домів проголосив себе новим Першим Лордом розпадаючоїся Зіркової Ліги. Це призвело до Спадкових Війн.


Протягом дванадцяти поколінь армії БатлМехів зіштовхувались в битвах на більш ніж 2000 колонізованих планет Внутрішньої Сфери. Вони знищили технологічні досягнення людства, через що старезні, зібрані майже зі сміття, але по залишившимся старим технологіям, Мехи часто перевершували наново збудовані по новим кресленням моделі.


Зараз 3025 рік, і шрами Третьої Спадкової Війни ще не загоїлись. Всі п’ять Домів призупинили свої військові кампанії в надіях про відбудову своїх армій та повторне винайдення своєї загубленої технологічної бази.
Молоді рекрути або сиві ветерани – найманці є непередбачуваною силою, що може змістити баланс сил в бою.

Ці МехВоїни ходять по краю леза між життям і смертю та володіють необхідними навичками і часткою вдачі, щоб вихватити перемогу із щелеп поразки.

ЦЕ І Є БАТЛТЕХ.


БАТЛМЕХИ ТА МЕХВОЇНИ

БАТЛМЕХИ

• Від семи до шістнадцяти метрів заввшики та від двадцяти до ста тон
• Працюють на броньованих та екранованих термоядерних реакторах
• Скелет із пористого, спіненого алюмінієвого ядра, загорнутого в підсилені монониті з карбіду кремнію та вкриті жорсткою титановою оболонкою
• Рух здійснюється завдяки міомерним м’язам із поліацетиленових пучків
• Захищені кристалічно-вирівненою сталлю на шарі нітриду бору, насиченого алмазними мононитками
• Наїжачені просікою могутньої зброї – від гармат заряджених часток до лазерів, від ракет до швидкострільних автогармат
• Всі під керівництвом титулованої еліти – МехВоїнів


Сучасний БатлМех є результатом більш ніж 3000 років розвитку військових технологій. Поєднуючи надзвичайну руйнівну силу з незрівненною мобільністю, БатлМех є, напевно, найскладнішою машиною з усіх колись вироблених. Беззаперечний хазяїн воєн тридцять-першого сторіччя, БатлМех, здається, був створений для панування протягом століть.

Уривки з заохочувальної брошури, вперше розповлюджуваної Дефіанс Індастріз із Гесперусу, Ліранська Співдружність, 3007

МЕХВОЇНИ

Як тільки перші БатлМехи почали домінувати на полях боїв двадцятьп’ятого століття, люди ,що керували цими надзвичайними машинами, отримали силу та впливовість, які набагато перевищували ті, що мали інші солдати. Скоро цілий соціальний клас був сформований навколо пілотів цих, дедалі ще впливовіших, машин війни. Ці так звані МехВоїни, сучасне втілення лицарів, отримали колосальну задачу по захисту своїх світів та своїх правителів. Так само, як в Середні Віки в Європі, ці МехВоїни мали почесті в обмін на службу. Деякі навіть отримали королівські звання – цілі світи були під їх олобистою владою. Такі почесті зазвичай означали повну відданість тому, хто дав ці почесті МехВоїну.


БатлМехи зменшились в кількості, так як інфраструктура для їх будівництва та обслуговування потерпала від століть затяжних воєн.

Протягом цих епох, коли БатлМехи стали рідкістю, багато з них стали власністю МехВоїнів, що керували ними, інші Мехи було отримано як спадок від бітьків чи родичів. Боротьба всередині таких родин була запеклою та жорскою. Ті, хто хотів отримати право стати МехВоїном – а також діючим лідером роду – бились на смерть із братами, сестрами, дядьками та, часом, із батьками.


Ті БатлМехи, що не передаються у спадок, зазвичай є власністю військ. Разом із МехВоїнами, що пілотували ті Мехи, вони є часткою реєстру військової – або найманої – структури.

Читати далі