Виробник – Тисячі їх 

Рік виробництва – 2755

Клас – Штурмовий

Маса – 100 тонн

Двигун – 300

Швидкість – 54 км/год

Ціна – 9 626 000

BV (2.0) – 1897

Легендарна командна машина створена на замовлення Олександра Керенського, це 100 тонне чудовисько стало іконою мехобудування внутрішньої сфери та еталоном створення командних машин на роки вперед. Домінуюча присутність досягалась завдяки розфарбуванню під скелет з іконічним черепом, потужним арсеналом і товстою бронею. Атласи пережили спадковій війни, Зоряну Лігу, отримавши в процесі просто колосальну кількість патернів, рефітів та дві окремі споріднені моделі – Атлас 2 і Атлас 3, та Акуму – зменшену версію. В процесі використовували цікаві інженерні рішення, наприклад ракетна система великої дистанції не могла нормально стріляти залпом з 20 ракет, тому її перепрограмували на 2 міні залпи з 10 ракет.

Почнемо з важливого моменту, оригінальний Атлас взагалі-то машина ближнього бою, для якої має ще і здоровенні кулаки. 4 середні лазери – 2 спереду, 2 позаду виконують переважно захисні функції, АС 20 відриває ворогам клапті броні і пробиває дірки, які використовує SRM 6. LRM 20 виконує роль вогняної підтримки та дає чим зайнятись мехвоїну, поки він повзе в дистанцію вогню своєї основної гармати. Все це добро обслуговують 20 охолоджувачів, що загалом допомагає меху не перегріватись і залишалися ефективним протягом довгого бою. Броні він несе максимальні для шасі 19.5 тонн – 47 (14 у спині) в центральному торсі, 32 (10 у спині) в бокових торсах, 34 в руках та 41 у ногах. Вразливі місця Атласа – заповнені снарядами бокові торси, які дуже люблять вибухати, особливо торс в якому знаходяться ракети. Використання цієї моделі теж доволі просте – стріляй ракетами, вбивай з АС 20.

Інші моделі, поїхали:

7А – гармату зменшили до АС 5, велику ракетницю до 10 ракет, натомість впхали 5(!) SRM 6 для максимальної ракетної смерті усім хто насмілився підійти поближче.

С (Клан) – Шасі Атласа з клановою зброєю. Ультра АС 20, СТРЕК ракети, кланові лазери. За рахунок менш масивного озброєння, сюди впхали ще більше снарядів.

DC – модель к командною консоллю. Аби вона влізла, зняли тону ракет та лазери з дупи машини. Також, усі рефіти на 2 подвійний кокпіт можна віднести сюди, жертвували тонною ракет.

RS – зменшивши усю основну зброю на крок назад, вдалось запхали по великому лазер у в кожну руку меха, як пародію на Атлас 2. Це доволі сильно змінювало дистанцію ефективного використання машини, переводячи цю модель Атласу на середню дистанцію.

K – Куріта до біла любили Атласи, хоча ті максимально не підходили під їх стиль бою. Нова машина несла надлегкий двигун, перевірену LRM 20 а от замість гармати поставили гауссову гвинтівку. Додали кейс, протиракетну систему, та 2 ER великі лазери в руки. Це абсолютно не цеглина смерті, якою був оригінал, натомість снайпер, в якому командир може ховатись подалі від поля бою і вести вогонь. Це точно будували Куріта?

K – DC – один пульс та тонну ракет зняли заради командною консолі.

K2 – Ліранці взялися доробити за Куріта, впхали 400 надлегкий двигун, а з арсеналу залишилися лише гвинтівка і лазери. З новинок – 2 STREAK SRM 6, ECM та ферофібра.

K3 – з ракет попередника залишилась лише одна STREAK SRM 4 установка, натомість впхали 3 стрибкові двигуни для мобільності.

K4 – Двигун лишили, озброєння замінили на роторну АС 5, 2 ER PPC, 2 SRM 6 та EMC.

C – зняли один з пульсів, поставили охолоджувач і С3 раб.

CM – Один з ER великих лазерів зняли задля С3 майстер компа. Командування на новий лад.

Dr – джихадний апгрейд стандартної машини, що заміняв АС 20 на Важку ППЦ, іф на збережений тоннаж додавав С3 раб, ЕЦМ, СТРЕК систему на SRM і 2 звичайні охолоджувачі.

S – федком оновив атлас, знавши 5 охолоджувачів і перегнавши решту на подвійні, збільшивши в півтора рази охолодження меха. А дупу додали 2 STREAT STM 2 аби ще краще її захистити. Виробляти припинили в часи Громадянської війни, та чимало зразків лишилося в гарнізонах.

S2 – Лірійці надихались моделлю авторства Куріта, і поставили ECM, легкий двигун, 2 ER великі лазери, важку гауссову гвинтівку та LRM 15 з артемісом. Загалом, потужний вогонь гарантували 16 подвійних охолоджувачів, а дистанція яку полюбляє модель – довга та середня.

S3 – Арсенал попередника в лінійці переробили на стандартну гаусску, 2 PPC, 3 маленькі лазери, LRM 15 з артемісом, ECM, поставили протиракетну систему і лишили лише 15 подвійних охолоджувачів. Перегріви можливі, і ця модель від них страждає. Легкий двигун залишився на місці.

8D – Прототип часів Джихаду, ніс 14 подвійних охолоджувачів, міомери потрійної сили аби перегрів можна було використовувати, 2 маленькі лазери в ногах, 3 ER маленькі лазери, 2 Легкі PPC в руках, обрізану PPC, роторну АС 5 та 2 MML-9 ракетні системи. Атлас знову з ракетами короткої дистанції, купою зброї середньої дистанції, копками колосальної сили і як невеликий бонус, ця модель відтворює оригінальний атлас певною мірою.

Samsonov – Всю зброю оригіналу крім гармати замінили на 2 PPC та додали 6 охолоджувачів.

Danielle – додали 2 охолоджувачі і 3 середні лазери перенісши в кожну руку по 3 середні лазери, ціною SRM.

Jerda – модифікація К2. 5 ER середніх лазерів, 2 SRM 4, 2 легкі гаусові гвинтівки.Jurn – Модифікація 7К, несла 2 Легкі PPC, обрізану PPC, активну пробу, кейс 2, командну консоль, гіперприскорену АС 10 та тандерболт 15 ракетну систему і 2 системи розміщення сенсорів.

Використання Атласу абсолютно завжди залежить від моделі, яка використовуються, і їх можна розділити на 2 архетипи дизайнів – цеглина ближнього бою, та цеглина снайперського вогню. Як використовувати цеглину для цих ролей автору, певно, пояснювати не треба.

Кокпіт, до речі, знаходиться в лівому оці.