Набір правил.
1.1 – На турнірі використовуються правила з Total Warfare.
1.2 – Використовується правило “Forced Withdrawal” за стандартними правилами з Total Warfare, але всі “Кріплед” юніти отримують пенальті в +3 до всіх дій.
Допуски юнітів і набір ростеру.
2.1 – Доступні для гри всі фракції з цього списку http://www.masterunitlist.info/Era/Details/256/late-succession-war—renaissance, окрім колонок IS Clan та HW Clan.
2.2 – Гравець має заявити фракцію за яку він планує грати турнір, і підготувати ростер для гри, використовуючи тільки доступні в 3048 р. мехи для даної фракції, по версії MUL (Master Unit List)
2.3 – Ростер гравця має бути тільки з мехів і не перевищувати 5500 BV2. Допускається похибка в 5%.
2.4 – Гравець може підвищувати або знижувати вміння пілотів своїх мехів, використовуючи відповідні модифікатори, для підрахунку вартості меха. Але різниця вмінь не може бути більше 1. (Тобто якщо пілот 3\4 допускається, то пілот 3\5 ні). Максимальний рівень вміння пілота — 2.
Деталі турнірного сценарія.
3.1 — Ігрова мапа буде складатись з двох мапшитів.
3.2 — По центру ігрової мапи знаходиться велика зона. На рівному віддаленні від центральної великої зони знаходяться дві середні зони і дві точки.
3.3 — На великій зоні знаходиться дві будівлі. Кожна з них має висоту 2 рівня, і 100 пунктів життя. Для розблокування можливості захоплення центральної зони будівлю зі сторони опонента потрібно знищити.
3.4 — Захоплення зони можливе тільки при знаходженні вашого юніта в межах самої зони, і при умові відсутності в зоні мехів противника. Захоплення точки можливе при умовах розташування ваших мехів в “БТБ” (впритул) до точки, або безпосередньо на ній, і при умові відсутності мехів опонента в “БТБ” до точки або на ній.
3.5 — Захоплення або “скорінг” зон та точок, при виконанні всіх умов, приносить гравцю по 1 переможному очку. Очки за скоринг підраховуються в кінці ходу.
3.6 — Якщо сума переможних очків одного ігрока на три вище ніж у іншого, цей гравець визнається переможцем гри.
3.7 — Гра йде 10 ходів або 2 години. Якщо після завершення гри по ходам або по часу переможця неможливо виявити по переможним очкам — гравці підраховують знищення BV, при умовах: знищений юніт — 100%, “Кріплед” – 50% від своєї вартості в BV2, враховуючи всі можливі модифікатори, такі, наприклад, як вміння пілота. Той гравець, що вбив більше BV2 визнається переможцем гри.
3.8 – Юніт який визнається “Crippled” нє може захоплювати точки та зони.
Визначення переможця турніру.
4.1 — Визначення переможця турніру проводиться через підрахунок очок за підсумком проведенних ігор.
4.2 — Очки за проведену гру нараховуються за наступною схему: Перемога — 2 очка. Нічия — 1 очко. Програш — 0 очок.
4.3 — Всього планується три гри, по 10 ходів або 2 години.
4.4 – Якщо у двох або декількох гравців сумма турнірних очок, за результатом 3ьох ігор, не дозволяє розположити виявити переможця, або розташуванням в турнірній таблиці, перемога визначається за сумарною кількістю знищеного гравцем BV2 за всі проведенні ігри.
Реєстрація.
5.1 — Свої заявки з ростерами необхідно надіслати не пізніше ніж за три дні до дати проведення турніра.
5.2 — Для подачі заявок, відправьте своє ім’я, ‘callsign’, фракцію та свій ростер, в будь якому читаємому вигляді на пошту drunaran@battletech.com.ua з темою “заявка на турнір”