Виробник – Торгівельна Компанія Нової Землі
Рік виробництва – 2950
Клас – Штурмовий
Маса – 95 тонн
Двигун – 285 XL
Швидкість – 54 км/год
Ціна – 16,609,126
BV (2.0) – 1850
Один з найулюбленіших танків КомСтар та Слова, чиє священне число 6, шоста модель, шість спроб – співпадіння? Певно так.
Історія створення Алакорна почалась ще у 2561, коли Торгівельна Компанія Нової Землі спробувала створити нову машину для Сил Оборони Зоряної Ліги і обрала як шассі 95 тонний танк. До 2590 буде історія спроб та помилок, яка до речі багато може сказати про принцими будівництва техніки у Внутрішній Сфері.
Основною ідеєю було створення танку із 3 гарматами, і тому перша модель була на трьох АС/10 – загалом непоганий вибір, але концепт підвела крихка та неякісна феррофібра (попиляли гроші) і цю концепцію Ліга відхилила. Друга модель, паралельний концепт до першої, несла 3 АС/20 – щоб усі боялись – а також жалюгідні 6 тонн броні, що унеможливлювало виживання цього танку на полі бою.
У 2587 та 2588 обидві моделі отримали більш робочі тестові версії, які засновувались на використанні надлегкого двигуна у танку для збільшення захисту машини, але у 2587 році сталося те, що змінило долю цієї машини – було винайдено гауссову гвинтівку. Доля 5тої моделі невідома, скоріше за все це був гауссовий прототип, і у 2590 на поле бою виїхав перший Алакорн VI – оснащений трьома гаусовими гвинтівками з 5 тонами снарядів но них і 13 тонами броні, які влазли завдяки зменшенню кількості охолоджувачів у машині.
Загалом Алакорн не найспритніша машина на свої 95 тонн, але 54 км/год цілком вистачає для доставки семи алкоголиків до снайперської позиції. Після цього машина почитає стріляти з гаусових гвитнівок, поки в неї не закінчаться або броня, або снаряди, або пиво (про це далі). Загалом, 208 одиниць стандартної броні вистачило на 50 одиниць броні спереду, 40 у боках, 28 в дупі та 50 у туррелі, у якій, власне, і знаходиться все озброєння. Цього вдосталь аби пережити контр-батарейший вогонь а також вдосталь і щоб навіть штурмові бойові мехи боялися вийти на лінію вогню Алакорна. Танк все ще вразливий до всього, що може зашкодити повільним гаусовим бегемотам, тому важлива робота у формації та прикриття машини.
Із цікавих проблем, які так і не вірішили, було часте пошкодження гусениць танку і потреба в частих ретельних перевірках. Так сталось, що існував калібр для виставлення ланцюгів гусениць кращий за заводський – свіжевідкоркована пляшка пива “Фараон” Федерації Сонць, яка продавалась у пірамідальних бляшанках, і чия підошва ідеально повторювала форму протектору. Саме тому команди Алакорнів були славетні своїми ретельними і довгими перевірками, поки мали доступ до запасів цього пива.
Інший доволі смішний аспект історіх машини – ТРО (Технічний Опис) пише “Танк часто купляли невеликі сили і найманці, які не мали грошей на мехи”. Автор приносить вибачення, але Алакорн 6 коштує 16,609,123 (16 мільйонів) Ц-білів – дорожче за штурмовий мех часів Спадкових Війн. Звісно, в кінці 50-х, коли всюди пхали XL двигуни, бойові машини стали ще дорожчими, але навіть у ті часи можна було б оснастити на ці кошти середній ленс с 40-45 тонних машин. Можливо це наслідки зміни в правилах, але наразі автор не знає причин.
Інші моделі:
- Алакорн VII – Лірійці запхали в Алакорн 2 важкі гаусові гвинтівки та 6 тонн снарядів, перетворивши його зі снайпера на гаубицю.