Виробник – Буда Імперіал Віеклс
Рік виробництва – 2583
Клас – Легкий
Маса – 30 тонн
Двигун – 100 ICE
Швидкість – 64 км/год
Ціна – 315,675
BV (2.0) – 321
Вантажівки-охолоджувачі здавна приймали участь у битвах Внутрішньої Сфери, і виконували 2 основні ролі – доставки рідкого кисню та рідкого азоту до машин на полі бою. Рідкий кисень – паливо для стрибкових двигунів бойових мехів, а рідкий азот, у поєднанні з ртуттю та іншими небезпечними для життя сполуками, слугує основою системи охолодження термоядерного реактора.
Існує безліч варіація стандартного морозильника на колесах – варіант на подушці, варіант на гусеницях, варіації де зверху поставили кулемет. Деякі перевозять лише один вид палива. В основі їх – цистерни з 5-7 шлангами подачі азоту: важкі мехи потребують 2 шланги для оновлення системи охолодження, дрібні – один, та 2 шланги подачі рідкого кисню. Альтернативно, машина просто вмикає гідранти і починає заливати бойовий мех рідким азотом аби охолодити чиюсь дупу, що під час бою може означати різницю між життям та смертю. Також цими гідрантами можна поливати і чужу піхоту, що вирішила поцупити машину, використовуючи рідкий кисень як вогнеметне паливо для вельми страхітливого ефекту проти живої сили супротивника.
Машинка не найспритніша – максимальна швидкість не перевищує 64 км/год, але непогано броньована – 108 одиниць стандартної броні – 20 спереду, 28 по боках, 20 позаду і 12 у турелі. Боки непогано захищені, а туреллю виступають гідранти в даному випадку. Екіпаж включає 6 осіб – водія, оператора гідрантів на 4 хлопці що крутять вентилі (або 1 крутить а інші смалять, що теж частий випадок).
Загальна ціна Рятівника – близько 200 000-300 000 тисяч Ц-білів залежно від рухової системи машини, і порівняно з бойовими мехами які можуть коштувати десятки мільйонів – доволі скромний вклад ресурсів, і тому усі Великі Доми використовували їх протягом століть як невід’ємну частину своїх сил підтримки.