*витримки з щовівторкового відео Каталістів Tuesday Newsday

Episode 19.  Guest Johannes Heidler, BattleTech developer.

Новини:

  • Існує небажання ділитися інформацією про регіональні центри, коли обслуговування клієнтів має проходити через QML.
  • Вимоги щодо сплати ПДВ у Великобританії затверджено, вантажі зараз завантажуються на склади.
  • Вимоги ЄС щодо ПДВ все ще очікують на затвердження, і деякі дрібниці із Norse Foundry та інших підрядників все ще знаходяться в дорозі, мають бути готові до відправки найближчим часом.
  • Австралія готова до роботи і незабаром має розпочати роботу.
  • Оновлення по Азії зараз не має.
  • Канада/Решта Світу розпочала доставку.
  • Вони [Каталісти] зроблять онлайн опитувальники, щоб ставити запитання до цих Новинних Вівторків, якщо ви не зможете бути онлайн в чаті на трансляції.
  • Група Фредді Принца-молодшого провела тестову гру на вихідних, команда Принза перемогла, до складу якої входили його продюсер YouTube Сем Вітвер ​​і Макуалі Калкін
  • CGL випустить серію толстовок Legion UrbanMech на честь Коннера Коулмана, варіанти рожеві з чорним текстом/зображенням і чорні з рожевим текстом/зображенням, оскільки улюбленим кольором Коннера був рожевий.
  • RecGuide, том 2: ilClan вже доступний в магазині CGL. Йоганнес був там, щоб поговорити про проект.
  • Проект RecGuides залучив багато старих авторів, а також нових.
  • Що стосується класичниїх моделей мехів – вони хотіли переконатися, що вони зможуть зберегти відчуття оригінального дизайну, оновлюючи його.
  • Ціль RecGuide, том 2: ilClan полягала в тому, щоб зробити міні з Clan Invasion Kickstarter актуальними для 3150-х років.
  • Йоганнес говорив про те, що на початках глав у RecGuide є омажі, наприклад, бій Warhammer IIc/Marauder IIc є відсилкою до TRO:3055, а Стінгер, що сидить, як «Мислитель» Родена, є омажем з Тома 3, випуску 2 журналу Stardate (він насправді купив цей твір у Натана Мелендеса, художника для всіх зображень у назві розділу). Гідеон, який намалював оригінальне зображення Star Date, помер у минулі роки, і в описі Стінгера в RecGuide є посилання на Гідеона.
  • Вони трохи поспілкувалися про найменування підрозділів, яке може бути химерним, але часто призводить до багатьох суперечок між розробниками, і зрештою люди часто забувають, хто насправді придумав назву. Йоганнес назвав Альфа-Вовка так, знаючи, що ідея Альфа-самців була розвінчана, оскільки вони вважали, що ця назва підходить для меха. Коли вони придумали ім’я Jade Phoenix, людина, яка робила опис для меха, придумала ту штуку про «має частину броні Mad Cat Ейдана Прайда».
  • Вони також говорили про філософію дизайну меха. Це можна зазначити в заяві про місію проекту [RecGuide, том 2: ilClan]. Статистика BattleTech може бути затишною, а може бути і нудною. Кожна одиниця потребує певного рівня призначення, щоб виділятися серед тисяч дизайнів. Ви, як правило, не починаєте зі статистики, віддаєте перевагу зачіпки, особливості, але є винятки. З RecGuides деякі одиниці були розроблені заздалегідь, як нові мехи Вовків, звідти у Йоганнеса виникла ідея мехів Соколів на пташину тематику, щоб мати поганих хлопців, які б відповідали Вовкам як номінальним хорошим хлопцям.
  • Йоганнес був дуже задоволений тим, що в RecGuides потрапило стільки старих транспортних засобів із всесвіту, які раніше не мали статів.

Питання та відповіді:

  • Як хтось залучається до розробки мехів? Йоганнес розпочав роботу з того, що протягом тривалого часу постив помилки в книгах правил на форумі. Інших людей було залучено через діяльність на форумі чи інший внесок, як-от участь у Демо-команді або якщо людина писала для Shrapnel. Дизайн юнітів, як правило, досить закритий навіть у пулі волонтерів/фрілансерів BattleTech.
  • Під час проектування підрозділу ви обговорюєте недоліки, чи є причина для деяких підрозділів мати більш серйозні недоліки? Вони ухиляються від оптимізації, і, таким чином, юніти, як правило, проектуються з навмисними недоліками. Вони, як правило, не згадують про конкретні недоліки, одним із останніх, про який Йоганнес міг подумати, була маленька кабіна Stalker II у XTRO: Marik.
  • Чи отримають люди, які приїжджають на такі великі конвеншени, як Gencon або Essen, можливість поговорити про дизайн із Йоганнесом? З більшою вірогідністю люди зможуть поспілкуватись із ним у Ессені (Йоганнес живе в Німеччині).
  • Є оновлення щодо форспаків McCarron’s Armoured Cav, Davion і Kurita? MAC готується, жодних оновлень щодо інших. Незабаром буде краще оновлення. Рей каже, що зараз у чаті немає оновлень.
  • Чи є шанси на вигадку в історичних подіях? Рем передасть запитання Джону Хелферсу. Вони не планують проводити прямі трансляції з GenCon, як це робили останні пару років, і натомість проводити панелі попереднього запису та ігри, тож Рем спробує знайти відповідь для панелі художньої літератури.
  • Буде ще відео? Такі речі, як Crescent Hawks, є в списку приємних для роботи, але вони дорогі та потребують багато часу для управління проектом. Рем отримує лише один день на тиждень для роботи над контентом, тому це йде повільно. Браян Янг буде робити більше коротких матеріалів, таких як реклама та маленькі профілі [підрозділів].
  • Чи є оновлення щодо кредиту магазину від Clan Invasion Kickstarter? Рем продовжить роботу з Талоном [відповідальна за це компанія].
  • Яке визначення Хвиль 1-3 для доставки? Рем не впевнена, але вона розуміє це так: Хвиля 1 — це всі, хто проставив свою остаточну адресу до грудня [2023], Хвиля 2 – це люди, які зробили зміни в адресі, коли CGL надіслало лист для оновлень адреси, і Хвиля 3 це люди, що змінили свої адреси на запит на перейменування QML.
  • Пріорітет на відправку – спочатку більші рівні, потім менші.