Виробник – Алдіс Індастріз

Рік виробництва – 2952

Клас – Штурмовий

Маса – 100 тонн

Двигун – GM I.C.E. R200

Швидкість – 32 км/год

Ціна – 3,044,667

BV (2.0) – 1173

Як не дивно, замовниками Бегемота був дім Девіон, а не Штайнер. Основними критеріями були величезна кількість зброї та товстенна броня, а швидкість – дідько з нею. 5 років розробок потому на поле бою викотився перший Бегемот, в якому вирішили 2 проблеми танків – недостатній калібр зброї, аби знищувати бойові мехи, та недостатню кількість зброї, аби тебе не застрелила з пістолету піхота.

В серці залізного чудовиська звичайний двигун внутрішнього згоряння, що дещо збільшує витрати на утримання цього пожирача солярки, але дуже скромна ціна самої машини доволі сильно все компенсує. Слід зазначити, що в Бегемоті достатньо місця всередині, аби танкісти могли розкласти стіл і відсвяткувати знищення ворога, що зробило його дуже популярним вибором для танків Штайнерів.

Звичайний Бегемот несе на собі 13 тонн броні – 46 спереду, 38 по бокам, 40 ззаду і 46 у турелі. Це загалом чимало і забезпечує танку витривалість при контрбатарейному вогню. Основна зброя машини – 2 АС/10 з двома тонами снарядів у турелі, на додаток до яких в турелі міститься 2 SRM 6 з двома тонами ракет для коротших дистанцій. Решта обладнання – 2 кулемети для прикриття з боків та 2 кулемети спереду з тонною патронів, 4 SRM 2 з тонною ракет ( 2 попереду, 1 зліва, 1 справа) та 4 LRM 5 спрямовані вперед з двома тонами ракет. Загалом, Бегемот здатен воювати на всі 4 сторони вельми багатим арсеналом і бути ефективним на всіх дистанціях, чого не скажеш про деякі інші танки. Шкода, що він дуже повільно цю дистанцію змінює.

Інші моделі:

  • Броня – легендарна конфігурація, що светна своєю, як не дивно, бронею. SRM 2 та кулемети зняли, додали броні. 8 тонн броні, якщо бути точним, і профіль виглядає як 74 спереду, 61 в боках, 66 позаду, 74 у турелі.
  • Вогнемет – SRM 2 замінили на вогнемети, аби піхота точно не лізла.
  • Куріта – У часи громадянсьої війни Куріта переробили танк, Залишивши спереду лише 2 LRM 5 з артемісом, а в туррель запхали 2 MRM 10, 2 SRM 6 з артемісом та 2 Ультра АС 10, замінивши броню на ферофібру из збереженням покриття оригінального танку.

Численні кустарні модифікації просто забивали вільне місце для команди припасами, трофеями чи іншим вантажем.