Виробник – Федеративні Бойові Мехи Гібсон
Рік виробництва – 3078
Клас – Середній
Маса – 45 тон
Двигун – 315 XL
Швидкість – 118 км/год
Ціна – 13,223,565
BV (2.0) – 1955
Перша з пілотованих платформ оснащена революційною системою управління класу Машина Доміні. Наразі кількість цих мехів, які були створені до ядерного голокосту Гібсона, встановини важко, але відомо що вони оперували на Гібсоні проти регуланських повстанців, та були у світі Томаша Маріка, і зникли разом з ним наприкінці Джихаду.
Назва машини походить від того, як її охрестили регуланці, побачивши принцип оперування цього меха, хоча модель шасі D2X-G можливо і вказує на схожу назву.
Гештальт – кавалерійський та засідковий мех, система швидкого реагування та тестова платформа прототипів одночасно. Потужний двигун та 6 стрибкових двигунів дозволяли розвивати велику швидкість та легко долати проблемні ділянки поля бою і маневрувати в містах, а вага машини давала можливість використовувати всі будівлі окрім найменших, Янгол ECM в комбінації з VOID signature system надавало можливості активного термо-оптичного камуфляжу та радіо невидимості, а також дозволяло втручатись в роботу чужих електронних систем.
Озброєння включало в себе 2 ER середні лазери та важку PPC з накопичувачем заряду, а охолодження – лише 10 подвійних охолоджувачів. Броня становила 7.5 тонн важкої ферофібри – 17 (10 у спині) в центральному торсі, 14 (8 у спині) в бокових торсах, 14 у руках та 20 у ногах. Платформа також не мала гіроскому, оскільки він не є необхідним при використанні інтерфейс кокпіту. Сам же кокпіт становив триєдину системі з обладнаного VNDI імплантами пілоту, інтерфейс броні, в котру він одягнений, та систем управляння у самому кокпіті. Окрім відсутності необхідності у гіро, пілоту в мозок могли підкачувати додаткові набори навичок, яких він не мав від природи. Керування машиною було дуже простим, також пілот одягнений в бойову броню легко міг катапультуватися без шкоди здоров’ю, переживати умови вакууму, а також бігати за ворожою піхотою, якщо їм стане сумно. Також система допомагала проти нейро-вигорання пілотів, захищаючи їх від негативних ефектів нейроімплантів керування.
Загалом, цікава тестова платформа що в результаті ще й була на диво ефективним мехом.