Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще

Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще, Battletech Ukraine
Лінійна (піша) піхота

Піхота була, є, і буде важливою частиною поля бою, тому на перший погляд може здатись дивним її відсутність на полях бою третьої війни за розбите корито Сфери. Переломним роком став 3052, коли армії Комстартелеком розбили надлюдей с пульс лазерами на 600 метрів. Саме тоді Великі Доми Сфери згадали про скромну роль піхоти.

Що представляє собою піхота по полі бою 27-32 сторіч? Неочікувано страшну та руйнівну силу, хоча і повільну при відсутності транспорту. Трохи про числа. Запас міцності піхотних загонів вимірюється бронею вояків (типом бронежилетів та шоломів), засобом пересування та їх кількістю. Наприклад цифри 25/5 в описі загону кланової піхоти – це формація із 5 загонів по 5 вояків. Аналогічно, 36/6 у Комстар чи Слова, 24/4 у піхоти Сфери. Другий показник, це броня, вони вказують на те, у скільки разів піхота ділить отримані одиниці пошкоджень. Стандарт 1, тобто відсутній дільник. Важка броня дає дільник 2, у купі з кібер імплантами 3, наприклад у Тау Зомбі фракції Слова Блейка. У той же час голі сідниці або бікіні – 0.5, тобто подвоєння пошкоджень, і хоча автор не впевнений, що ця інформація була вам потрібною – вам тепер з нею жити. Також, слід зазначити що якщо у загону не вказано зворотнє у правилах, піхотинці поза укриттями отримають подвійну кількість пошкоджень. Це малює у голові автора доволі жахливі картини на полі бою, але продовжимо.

Швидкість піхоти сильно залежить від її класу, але загалом більшість типів піхоти може вільно переміщатись по гексам, піднімаючись на поверхи всередині будівель та закінчувати рух в одному гексі з іншими одиницями під час особливих атак. Також, піхота може користуватись транспортом, таким як гелікоптери чи бмп, які часто призначені для швидкого пересування піших вояків чи десанту прямо на ворожі позиції чи у важливі зони.

Стосовно базових видів піхоти:

  • Лінійна (піша) піхота – найповільніша. 1 гекс пішки з гвинтівками, не можуть пересуватись та стріляти з важкої зброї типу кулеметів чи ракет.
  • Моторизована – 3 гекси з гвинтівками, 2 з важкою зброєю.
  • Стрибкова – 3 гекси з гвинтівками, 2 з важкою зброєю, 1 пішки по землі якщо не стрибали. Також, менші розміри загонів, 21/20 (сфера/клани).
  • Механізована – залежно від типу транспорту, 3 у гусениць, 4-3 у колісної та 5-4 на ховеркрафті (на повітряних подушках). Також отримують вдвічі менше пошкоджень від протипіхотної зброї, але і вдвічі більше від протитанкової.
Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще, Battletech Ukraine
Моторизована піхота
Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще, Battletech Ukraine
Стрибкова піхота
Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще, Battletech Ukraine
Механізована кланівська піхота

Доречі, як піхота отримає пошкодження? Вельми цікаво, мушу вам сказати. Загальна формула залежить від класу зброї, і виглядає як Пошкодження/10 для енергетичної та балістичної (АС/20 поцілить аж двох з 28), Пошкодження/10+1 у кластерів не набагато краще. Пульс-лазери це Пошкодження/10+2, ракетні кластера Пошкодження/5 а от артилерія чи інша зброя, що накриває місцевість, подвоює свою ефективність. А, наприклад, вогнемет наносить 4д6 одиниць за раз а кулемет 2д6, що, нарешті, дає протипіхотним мехам сенс їх існування.

Атакуючи, піхота ігнорує модифікатори руху цілі та, у випадку успішного влучання, гравець порівнює кількість живих вояків з графою відповідною їх зброї. Це стає кластером по 2 одиниці, які і влітають у ціль. Очікувано найбільша дистанція у піхотних ракет, у гвинтівок та кулеметів – мала дистанція, але ними можливо і Локуст випадково знищити.

Особливі атаки піхоти по мехам – підрив ніг та «ройова» атака. Звісно, це потребує знаходитись у гексі меху. У випадку влучання одна з ніг отримує 4 одиниці пошкоджень та на 8+ критичне пошкодження навіть крізь броню. Якщо атака пробиває броню, то будуть 2 шанси пошкодити внутрішню структуру меха. «Рій» це самовбивча і вкрай зухвала атака з гранатами, вибухівкою та лайкою, протягом якої вояки у перший хід залазять на ворожий мех, а починаючи з наступного почитають атакувати машину висячи на її актуаторах, спині чи зверху на кокпіті. Слід зазначити, що у випадку падіння машини тарзани відчують силу гравітації разом з нею.

Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще, Battletech Ukraine
Піхота на крилатих динозаврах. Так, є і таке.


Наостанок, піхота коштує вкрай малу кількість BV і доволі багато C-bills, бо в кампаніях треба платити зарплатню всьому загону, та потребує тренування, великих чоловічих статевих ознак чи розстрільної команди Ляо позаду для битви з мехами. Індивідуальних видів піхоти повно: тут і кавалерія на динозаврах, і кібер-зомбі Слова, і самураї Куріта, і кішко-дівчата медики Магістрату, і всі вони потребують окремих оглядів.
А тепер трохи демонстраційного бою.


вмикається головід


Рік 3072, десь на території Ліги. Програвши у першому раунді ініціативу, пілот Локуста веде свою стару, але все ще вкрай дешеву машину через житловий масив до місця скупчення ворожих сил, готуючи кулемети для розгону натовпу. Вибігши на них з-за рогу, він бачить 3 угрупування на дорозі, 1 загін на четвертому поверсі з кулеметами, натовп з гвинтівками що не встигає сховатись та шістьох якихось дивних вояків. У відповідь на появу піхоти кулемети наводяться на них, натовп не встигає втекти до найближчої хати, а дивні хлопці навпаки дістаюсь бомбу.

Починається стрілянина, два кулемети і лазер у натовп. Усе влучає, тому загалом натовп отримає 4д6 +(5/102), з округленням до найближчих цілих. 31 по 28 людям повністю знищує першу піхотну формацію. В свою чергу натовп не влучає у меха, але кулеметний загін його поцілив через малу дистанцію. 16 пострілів перетворюються в кластер 16 з даху по локусту – він перетворився у доволі страшні влучання в голову та праву руку. Критичних пошкоджень нема, але в голові лишається 2 броні, 3 влучання в кабіну, у правій руці лише 1 структура. У той же час Тау Зомбі (шість дивних вояків) ліплять міну на магнітах. Завдяки їм компенсується низька вірогідність влучання по цілі: міну закладено на праву ногу. Броня не пробита, і критичне пошкодження за саму міну лише ламає стегно машини, але слабкі ноги локуста ризикують зламатись від кожного влучання. І, звісно, саме тут пілота знаходить свої 12 на 2д6 – нога відірвана. Локуст падає, пілот втрачає свідомість. І пошкоджує собі ліву ногу. У наступний хід він не приходить до тями, і озвірілий натовп доламує другу ногу та розбиває скло кабіни, дістаючи мех-воїна і саджає його голову на палю.


зображення головіда втрачає чіткість, екран вимикається

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Піхота: Як перестати боятися великих роботів, або з братами завжди краще, Battletech Ukraine

Залиште коментар