Мех тижня: Королівський Краб (King Crab) – Другого залпу не потрібно

Виробник – Озброєння Косара, Дженерал Моторс, Старкорпс Індастріз

Рік виробництва – 2743

Клас – Штурмовий

Маса – 100 тон

Двигун – 300

Швидкість – 54 км/год

Ціна – 10,122,000

BV (2.0) – 1906

«Мені потрібна машина яка одним залпом знищить або понівечить ворожий мех», саме з таким запитом адмірал Керенський звернувся до Озброєння Косара у 2741 році. А через два роки перша з цих 100 тонних машин була завершена. Королівський краб оригінально планувався як командна машина, але спеціалізація на лобових атаках виявилась не найбільш вдалою позицією для командира, і згодом командну роль перебрав на себе Атлас. А Королівський Краб продовжив виконувати свою основну функцію – проламувати ворожий стрій і трощити мехи, танки, бункери і загалом усе, що не сподобалось пілоту машини в дистанції 270 метрів від гармат.

Протягом громадянської війни Амаріса заводи було пошкоджено, але Комстар відновив їх, про всяк випадок і навіть випустив кілька машин. За рахунок малої кількості втрачених технологій у своїй структурі Краб доволі безболісно переїхав на більш примітивний рівень Спадкових Війн. Машина прекрасно показала себе на Такіїді, де трощила новітні кланові омнімехи, і отримали кілька нових моделей протягом 3052-3067 років. Слово Блейка та Комстар активно користувались цими мехами і іноді радикально змінювали елементи дизайну. Дизайн пережив Джихад і продовжив з’являтись на полях бою протягом Темної Ери та Ільклану.

В основі дизайну – 2 AC 20 гармати, які здатні проломити навіть найважчу броню, великий лазер для більшої дистанції та LRM 15 для вогню на велику дистанцію, поки машина повзе до своєї жертви. 15 звичайних охолоджувачів загалом вистачає на більшу частину бою, але що сильно підводить – лише 2 тони снарядів до гармат і 8 залпів ракет під кейсом. Це вказує ще більше на роль – прямий штурм та контроль оточуючої зони, бо 2 снаряди по 200 кілограм кожен – не те що хотілося би бачити більшій частині воїнів на полі бою. 16 тон ферофібри давали 40 (15 в спині) броні у центральному торсі, 30 (12 в спині) у бокових торсах, 34 в руках і 35 в ногах. Підвищений захист спини загалом риса мехів, що будуть в близькому контакті з ворогом та мають витримати 1-2 влучання в задню броню. Слід зазначити, що машина не може повертати свій торс, і тому має обмежені арки вогню.

У Королівського Краба чимало інших моделей:

  • KGC-000b – елітна модель для елітних загонів Зіркової ліги. Використання подвійних охолоджувачів дало можливість зрізати 3, з них, збільшивши охолодження машини, додати систему наведення Артеміс на ракети та 2 тони снарядів до гармат, перекриваючи недоліки базової моделі.
  • KGC-0000 – модель що ламала машини та життя протягом спадкових війн. Втрата кейса дозволила перейти на звичайну броню без втрат захисту і фактичної бойової ефективності. Скоріше за все, броня цієї машини буде пробита після того, як вона витратить свою амуніцію.
  • KGC-010 – секретна розробка, яка майже вся поїхала з Керенським. Гармати LB X 10 зайняли місце великих гаубиць у руках, кожна мала 3 тони снарядів. Великий Лазер було замінено на 2 PPC, ракети на 2 SRM 6 з тонною ракет до кожної. Мех мав 10 подвійних охолоджувачів , ендо сталевий скелет та 19 тон броні. Завдяки більшій дистанції вогню ця машина краще виконувала командні функції, а також дещо більш ефективний проти комбінованих сил.
  • KGC-001 – «Кланбастер», цей рефіт отримав бойове хрещення проти кланів. Гармати було замінено на гаусові гвинтівки з 16 відрами кожна, великий лазер на великий пульс лазер, додали два STREAK SRM 2 з 2 тонами ракет до них і пів тони феррофібри. Дана модель мала лише 13 охолоджувачів. Колосальна дистанція вогню компенсувала меншу силу зброї. Це стало можливо завдяки XL двигуну. Це єдиний справжній «снайпер» серед сімейства цих дизайнів.
  • KGC-005 – апгрейд 3062 року. 18.5 тон звичайної броні, гармати тепер LB X 20 з 3 тонами снарядів кожна, великий лазер переведений до ER версії, 2 STREAK SRM з тонною ракет складають усе ракетне озброєння машини. Використовується звичайний двигун і 12 подвійних охолоджувачів, як у 000b моделі. Особливістю дизайну ж використання С3І системи, характерної для військ Комстар та Слова Блейка.
  • KGC-005r – рефіт KGC-005. Ціною однієї ракетної системи, пів тони броні та установки звичайної С3 раб в машину впхнули важке PPC.
  • KGC-007 – дві роторні AC 5 і 120 снарядів до них, плазма гвинтівка і 20 катриджів до неї, 2 легкі PPC, STREAK SRM 6 з тонною ракет. 11 подвійних охолоджувачів замало для постійного вогню всієї зброї, а 18 тон легкої ферофібри дають машині майже максимальний захист. Дана модель призначена для бою на середній дистанції і ефективна проти комбінованих ворожих сил.
  • KGC-008 – модель 3069 року. Гармати в руках замінено на важкі PPC, що дає машині вперше в історіє дизайну основну зброю з необмеженим боєзапасом. Додатково встановлені 2 легкі AC 2 з тонною снарядів під кейсом, 2 ER середні лазери, С3І та Guardian ECM. Сюрпризом для ворогів є 3 стрибкові двигуни, що роблять дану модель дуже мобільною та небезпечною. Максимальна броня та 17 подвійних охолоджувачів дозволяють цьому крабу стрибати і вести вогонь PPC без нагріву реактора.
  • KGC-008B – рефіт 008 для підрозділів Протекторату. Замість С3І встановлено С3 раб та додали 1 тону амуніції.
  • KGC-009 – Перша з машин Темної Ери. Максимальна броня, 14 подвійних охолоджувачів і вже давно стандартний єндосталевий скелет. Важкий гіроскоп з малим кокпітом, Guardian ECM. По озброєнню – 2 плазма гвинтівки з 4 тонами катриджів, 2 легкі AC 5 з 40 снарядами, 2 середні лазери, 2 MML-7 з 2 тонами ракет довгої дистанції і 1 тонною ракет короткої. Це дуже багатофункціональна машина, яка загалом може легко контролювати свій рівень температури і вести бій як з мехами, так і з комбінованими силами ворога на середній і короткій дистанції.
  • KGC-011 – зараз буде боляче. Повертаючись до попередніх моделей, ця несе 2 LB X 20 з трьома тонами снарядів до кожної, плазма гвинтівку та RL 15 на один залп. 16 подвійних охолоджувачів і максимальна броня додають витривалості «Машині що створена пробивати ворожі укріплення». XXL двигун (ой) з нагнітачем (ой) дають цьому меху розвивати швидкість до 84 км/год , що робить його найшвидшим серед братів. А, до речі, тут композитна внутрішня структура, нема кейса на всі ці 6 тонн снарядів (4 з яких взагалі у ногах машини) і коштує вона 122 мільйони. До речі, у торсах, половину яких займає двигун і також лежать снаряди, лише 32 броні, нагадую, немає кейса, що означає не просто пошкодження двигуна, а його можливе повне знищення. Тому, як тільки броню пробито, цій машині треба тікати якнайшвидше від ворога.

Як використовувати цю машину? За винятком 001, який є снайпером, Королівського краба повертають у сторону де є щось, що не подобається командиру і іноді дають підтримку, аби машині не зайшли у спину. Після цього краб прямує в обраному напрямку і стріляє, іноді за необхідністю наступає на ворога. Коли закінчуються снаряди, машина починає відступати до найближчої бази. Загалом, та тактика 000, 0000, 000b та 005. 005r Може ще якийсь час вести вогонь з енергетичної зброї. KGC-007, 009 та 010 зазвичай не підходять настільки близько до ворога і працюють вогневою платформою довший час. Моделі 008 найбільше підходять до довгих автономних операцій, і броня в них зазвичай закінчуються раніше ніж амуніція. 011 це поганий жарт над здоровим глуздом.

Як битися проти Королівського Краба? Концентрувати вогонь, обходити з боків де він не зможе вивернутись і ловити в лісах чи інших вузьких ділянках поля бою. Пам’ятати що блейкістські моделі значно мобільніші. Та бути готовим втратити бойові одиниці, які потрапили у сфокусований вогонь цієї машини.

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Become a patron at Patreon!

Залиште коментар