Мех тижня: Мед Кет Мк ІІ (Mad Cat Mk II) – тепер штурмовий!

Виробник – Установка ДСФ-94

Рік виробництва – 3066*

Клас – Штурмовий мех

Маса – 90 тонн

Двигун – 360XL

Швидкість – 64 км/год

Ціна – 24,036,900BV (2.0) – 3,135

Торговцям клану Діамантової Акули прийшла в голову геніальна ідея – збільшити класичний омнімех і продати своїм кланам-побратимам, аби заробити грошей на латанні дірок у тоуманах, що лишилися після Вторгнення. Розробка йшла лише 15 місяців і перші машини пішли у виробництво вже у 3061 році. Але торговців спіткала халепа – основні потенційні клієнти – клани Вовка та Нефритового Сокола – не замовили жодної машини. Та ще і виграли кілька зразків у боях. Продати змогли лише Нова Котам. З відчаю торговці вирішили відкрити продаж бойових машин сфероїдам – ФедКому та дому Куріта.

Подивимось, чи дотягає модель ІІ до оригіналу, і в чому причина назви?

Оскільки машина в результаті знайшла кращий ринок у Сфері, ніж серед кланів, “Мед Кет” був краще відомим брендом, аніж “Тімбервульф”. Також машина оригінально з’явилась в комп’ютерній грі МехВоріор 4 (Mechwarrior 4), і була канонізована пізніше, що також пояснює назву – помилка розробників гри.

Про слона згадаємо прямо зараз – ця машина НЕ ОМНІМЕХ. Це звичайний клановий бойовий мех.

Базова версія машини несе 14 подвійних кланових охолоджувачів, 3 стрибкові двигуни, 2 гаусові гармати з 16 снарядами кожна, 2 LRM 10 з двома тонами ракет та 4 ER середні лазери. Захист машині дає 13 тонн ферофібри – 38 (12 у спині) в центральному торсі, 26 (8 у спині) в бокових, 27 у руках і 34 у ногах. Це потужний боєць середньої та далекої дистанції (аж дивно для кланової машини), спритний на свої 90 тонн, що не дивно для кланового дизайну, несе достатньо снарядів на бій.

  • Mad Cat Mk. II 2 – мінус 1 охолоджувач, ракети, 1 гвинтівка і 2 лазери. На їх місце приходять LB X 20 з 2 тонами снарядів та 4 Streak SRM 4 з 2 тонами ракет. Ця версія машини – страхітливий боєць ближньої дистанції, спеціалізований на кластерах, але і більше залежить від амуніції.
  • Mad Cat Mk. II 3 – зі стандартної версії зняли 2 охолоджувачі, стрибкові двигуни і замінили гауски на HAG 30 з 6 тонами снарядів і докинули ще 1.5 тонн ферофібри та Активний Зонд. Дана машина жертвує мобільністю заради вогневої потужності, а також збільшує ефективність шасі проти комбінованих збройних сил.

  • Mad Cat Mk. II 4 – 14.5 тонн ферофібри лишається, охолоджувачів тепер 20 подвійних. Зонд лишається, ракети посилено до LRM 15 та в запасі 6 тон ракет, 4 ER великих лазера. У цієї моделі, окрім проблем з охолодженням, відсутня додаткова зброя. Перша з моделей Темної Ери.
  • Mad Cat Mk. II 5 – 1 гаусова гвинтівка, покращений важкий середній і аналогічний великий лазер, 6 покращених стрибкових двигунів, 14 подвійних охолоджувачів, вже стандартний у пізніх моделях зонд та 14.5 тонн броні. Автор не дуже полюбляє цю модель через те, що вся зброя меха може вибухнути. Друга з моделей Темної Ери.
  • Mad Cat Mk. II 6 – 2 ER PPC, 4 вже стандартні лазери та лише 13 тонн броні, як у оригіналу. 14 подвійних охолоджувачів недостатньо для даної машини, 4 стрибкові двигуни трохи підвищують мобільність. В усіх локаціях встановлено ХарГель ІІІ – систему автоматичного ремонту броні. Третя з моделей Темної Ери.
  • Mad Cat Mk. II-Enhanced – спроба відновити інтерес до дизайну після Джихаду. Швидкість падає до 54 км/год через використання укріпленої броні, 25 тонн укріпленої броні це 400 одиниць стандартної. Фактично 60 (30 у спині) в центральному торсі, 44 (16) в бокових, 40 у руках, 46 у ногах, 18 у голові. Це до біса броні. Стрибкових двигунів лишили 4. Ракетні установки лишились старі. 18 подвійних охолоджувачів повністю вистачає на енергетичний арсенал – 2 ER середні лазери та 2 ER великі пульс лазери. Цей дивний і абсолютно нетиповий для кланів дизайн вже взагалі не спритний боєць – але це все ще доволі спритна броньована стіна з лазерами, яка має битись від захисту.

Як використовувати ці машини? Стандартний режим роботи Кота ІІ – три основні дистанції – ракетна, основної зброї та допоміжної. Машини Темної Ери ламають формулу зменшуючи кількість зброї, з них лише 4 можна назвати частково вдалим дизайном. Модель 3 – здоровенна кувалда, яка залп за залпом стикається з ворогом, дуже простий у застосуванні мех. Модель 2 – спринтер, який роздирає ворога вщент, як тільки проб’є броню. Перша версія – спритний снайпер. Enhanced – дуже дивна спроба кланів зробити міцну машину, результат інженерних рішень дає вельми дивний мех.Як битись проти цього меха? Знати, з чим воюєш, оскільки різні моделі мають різні сильні сторони. Ламати руки, де завжди знаходиться основна зброя, та бокові торси, де майже завжди амуніція плюс частина реактору. Більша частина цих мехів також несе сенсори, що знаходять “невидимок” – це трохи ускладнює життя любителів камуфляжу.

Ось такий він, Мед Кет Мк ІІ, майже як оригінал, але більший.

*У сфері

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Become a patron at Patreon!

Залиште коментар