Мех тижня: Тімбер Вульф (Timber Wolf)

Рік виробництва – 2945

Клас – Важкий мех

Маса – 75 тонн

Двигун – 375 XL

Швидкість – 86 км/год

Найвідоміший з мехів часів Навали. Перший мех Кланів, що Сфера зустріла. Один з символів Бетлтех. Найвеличніша курка всесвіту.

Тімбер Вульф (“Лісовий Вовк”) був створений Кланом Вовка у 2945 році як заміна застарілого Вудсмана (Woodsman). Перша ж його поява на полі бою (на Пріорі, проти Морських Лисиць) прогорнула увагу усіх Кланів – нова машина була потужною та швидкою навіть за їх стандартами. Вовки спромоглися виграти числені Випробування, тож на початок Навали вони залишилися єдиними, хто міг виробляти новий мех. Тімбер Вульф був для кланерів цінним подарунком, спокусливим товаром, жаданим трофеєм. Заволодіти ним у будь-який достойний кланера спосіб – кар’єрна мета мехвоїна того часу. Через це кількість цих машин у туменах була невеликою, але всі Клани – навіть Духи Крові – мали хоча б декілька.

Сфероїдне ім’я Мед Кет (“Шалений Кіт” або “Божевільний Кіт”) Тімбер Вульф отримав через те, що був схожий на Мародер та Катапульту одночасно. Компьютер у машині Фелана Кела не зміг вирішити, буде це MAD чи CAT, під час битви на Рок у 3049 році. А Прецентор Фохт згодом вирішив, що це чудове ім’я для нового ворога. Зрештою, ми всі тут божевільні, інакше ми б тут не були.

У термінах настільної гри Тімбер Вульф може:

  • крокувати на +2 (але не зможе повернути або змінити висоту);
  • бігти на +3 (з одним поворотом);
  • витримати два постріли з PPC або гаус-гармати у центральний торс або ноги, два постріли з великого лазеру у боковий торс або руку;
  • це омнімех з усіма його бонусами – елементалі, зміна конфігурацій, XL двигун.

Квірки – Покращене Прицілювання на середній дистанції (Improved Targeting: Medium) та Слабка Броня Голови (Weak Head Armor). Чудова комбінація для Навали – витягти супротивника у його велику дистанцію, триматися своєї (майже завжди дуже довгої) середньої дистанції і мати -4 на кожен постріл порівняно із мехами Сфери. Як завжди, це буде залежити від розмірів карти та рельєфу.

Неймовірна паперова модель від RuSL (https://mwomercs.com/forums/topic/203892-paper-models-by-rusl2125/)

Конфігурації часів Навали:

  • Прайм (BV2 – 2737)
    Два ER великі лазери, два ER середні лазери,  дві LRM20, середній пульсуючий лазер, два кулемети. Великі лазери та ракети разом можуть дати до 60 одиниць пошкоджень, із близькою дистанцією до 7 гексів. Нажаль, лише шість повних залпів. Це та невеликий перегрів буде неважко виправити, використовуючи одну LRM у наступний хід. І як завжди – кланівські LRM дуже добре працюють у ближньому бою.
  • А (BV2 – 2854)
    Дві ER PPC, три середні пульсуючі лазери, ER малий лазер, Streak SRM6. Чудова комбінація – дві PPC та два середніх лазери не перегріватимуть тебе та видають до 44 одиниць пошкоджень до 7 гексів, Стрік залітає у дірки та робить лихо всередені. Занадто швидкий ворог? Одна PPC та пульсуючі лазери. Сфероїдні PPC або LRM? В тебе немає мінімальної дистанції.
  • B (BV2 – 2224)
    Великий та малий пульсуючі лазери, гаус-гармата, LRM10 та SRM4. Не найкраща можлива модифікація – але хей, це все ще Тімба! 6-7 гексів, аби використати комбінацію гауса, великого лазера та LRM. Лише вісім пострілів до гармати, 12 до ЛРМ – Браво не личать високі цільові числа. Обери жертву та обміняй свою броню на гарантоване шматування бідолаги. Пам’ятай про мінімальну дистанцію.
  • C (BV2 – 2500)
    Два ER великі лазери, дві LRM15, ультра-гармата 5, ER середній лазер та протиракетна система. Все без середнього лазера – до 55 одиниць пошкоджень будь-де до 7 гексів, із перегрівом на 5. Доволі багато набоїв.
  • D (BV2 – 2682)
    Дві ER PPC, чотири Streak SRM6 (дві з яких дивляться назад), ER малий лазер. Дещо гірша Альфа – більше спеціалізації на критах, менше концентрованого пробиття. Добре підійде проти танків. Дві ракетні системи сзаду та руки без передпліччь дозволяють зробити ворогу “біг волав” – пробігти повз нього для максимального модифікатора (або навіть зайти йому за спину), все щє підставити тільки бік та зробити дуже непоганий залп у відповідь. Також, якщо діють квірки, в тебе є магічна дистанція у 8 гексів – де твої протони та ракети летять на +1, а типова зброя Сфери вже шукає у словнику “далечінь”.
Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Become a patron at Patreon!

Залиште коментар