Мех тижня: Ремпейдж (Rampage)

Огляд меха від Ansicstect

Мех тижня: Ремпейдж (Rampage), Battletech Ukraine

Виробник – Зброя та Амуніція Вайгель.

Рік виробництва – 2767

Клас – Штурмовий мех

Маса – 85 тон

Двигун – 340 XL

Швидкість – 64 км/год (86 км/год з МАСК)

Ціна – 23,069,439 C-Bills

BV (2.0) – 1842

Ця машина починала свій шлях як лінійний штурмовий 85 тонний мех Рім Ворлд Республіки, і , певно, не здобула б своєї поганої слави, якби не Стефан Амаріс та його узурпація влади у Зірковій лізі. Страхіття, що чинили воїни на цих машинах, наприклад, включали в себе використання прикутих до броні дітей для обману сенсорів мехів супротивники, системи яких переключилися на кулемети, бо бачили перед собою скупчення піхоти та вбивство 600 монахів під час бунтів проти Імператора Амаріса одним з пілотів шляхом розчавлення. Враховуючи, що вогнемет на ньому був «улюбленим засобом республіки для заспокоєння громадськості», можемо бачити, що машина була також спроектована як інструмент терору.

Окупація Терри дозволила створити окрім старої моделі 2G нові – 4G і 5G, остання була найбільш розповсюдженою. Поразка Амаріса призвела до руйнування ліній виробництва, і до часів спадкових війн дожила мала кількість машин – відсутність системи КЕЙС вельми цьому посприяла. У 3051 році Братство Рандісу знайшло великий склад мехів часів Зіркової Ліги на Анталлосі, серед яких були і ці потвори. Так, Ремпейдж знов повернувся на поле битви бойових роботів через майже 250 років. Однак що він може запропонувати мехвоїну крім поганої репутації? Розберемось.

Ремпейдж 5G – 85 тонний штурмовий мех сфери, побудований за технологіями Зіркової Ліги, і використовує ендо-сталь та 340 ХL двигун у базовій структурі. Відсутність КЕЙС та наявність 5 тон амуніції для різного озброєння у бокових торсах – не найкращий початок знайомства з машиною. В якості обладунка – 16 тонн броні, з розподілом 40 у центральному торсі, 26 у бокових, 27 в руках і 35 у ногах. У правому торсі також знаходиться МАСК, що дозволяє збільшувати швидкість машини з 64 до 86 км/год, але може призвести до поламаних ніг. У правій руці знаходиться ЛБ 10 автоматична гармата, в стандартному боєкомплекті 2 тонни снарядів – по тонні кластерних і стандартних. У лівій руці – ЛРМ 10 з Артеміс-системою та 1 тонною ракет (12 залпів). В центральному торсі – великий пульс лазер; також кожен торс має по середньому лазеру – про всяк випадок. В лівому торсі також знаходиться 3 установки керованих SRM 2 і вогнемет, у правому – протиракетна система. Для охолодження у машини є 13 подвійних охолоджувачів у двигуні.

Загальна вартість машини сягає близько 23 млн. C-Bills, хоча під час її створення в ходу ще були долари Гегемонії. Боєкомплект на меха буде обходитись у 150000 C-Bills на місяць, а ще ціна броні та близько 2000 C-Bills на дрібні запчастини і дорогі ремонти. Чи варта ця машина стільки грошей?

На полі бою Рємпейдж, у першу чергу, командний гравець з великою мобільністю. На великих дистанціях він може бути корисним лише невеликою кількістю ракет, але на зближенні великий пульс лазер (який гарно компенсує біг самої машини), кластерні снаряди та стрік ракети дають можливість швидко добивати машини з пробитою бронею вибиваючи критичні слоти, нищити танки та гелікоптери, збиваючи гвинти та гусениці, і навіть ганяти піхоту вогнеметом. Протиракетна система також дозволяє прикривати своїх від ракетних залпів – це завжди корисно. Улюблена здобич цієї машини – повільні

неповороткі та недостатньо швидкі цілі. Але без товариша, який зробить ту саму дірку, в яку треба закидати ракети, ця машина програє стандартну битву штурмових мехів, якщо не буде користуватись власною мобільністю для заходу в спину супротивнику.

Як протидіяти цій машині? Позиціонування, використання стрибкових двигунів для розриву дистанції, якнайшвидше пробити бокові торси і знайти там його набої.

Модифікації:

  • 4G – замість охолоджувача, середнього лазера, ракетних систем і тонни броні в нього влізла Гаус-гвинтівка. Це дає машині третю велику зброю і можливість робити дірки, але зменшує потенціал для ближнього бою. Разом, ЛБ та гаусска дозволяє комфортний вогонь з середньої дистанції на мобільній и гарно захищеній платформі.
  • 2G – основа лінійки. Кулемет замість протиракетної системи, великий лазер замість пульс лазеру, LRM 10 без систем наведення, Автоматична Гармата 10, 2 середні лазери та вогнемет, 23 одиночні охолоджувачі та максимальна швидкість 54 км/год. Загалом, це посередній штурмовий мех, який не гріється, але і не має швидкості своїх наступників.

Автор натрапив на цю машину випадково, але випробувавши їх був дуже приємно вражений швидкістю та ефективністю у різних ситуаціях. Можливість підтримувати високий темп руху і швидко змінювати укриття робить цю машину більше мисливцем, ніж воїном.

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Мех тижня: Ремпейдж (Rampage), Battletech Ukraine

Залиште коментар