Виробник – Родс Фаундрі
Рік виробництва – 3146
Клас – Важкий
Маса – 75 тон
Двигун – 375 XL (Клан)
Швидкість – 85 км/год
Ціна – 20,977,250
BV (2.0) – 2837
Успіхи триногих колосів республіки підігріли військові апетити Паладинів, які хотіли бачити подібний тип пересування і на звичайних бойових мехах, тому техніки Девіл Рока отримали карт-бланш на проект створення триногого бойового меха у категорії важких мехів.
Розробка була довгою і сповненою форс-мажорів, оскільки машини плутались у власних ногах, не витримували навантаження, прототипні шасі розвалювались і падали – загалом, як розробка будь якого нового меха, тільки ще дорожче і ще травматичніше. Але вони змогли перебороти більшу частину технічних проблем, окрім катапультування (про це пізніше) і прототипи отримали бойове хрещення проти Капеланів, чиї вояки буле не буде раді “дивним танцюючим потворам”.
Трискеліон – продукт змішаних технологій. Від кланів він отримав 15 подвійних охолоджувачів, броню та зброю. Щодо зброї – це 4 ER середні лазери, 2 LRM 15 з Артемісом і 4 тонами ракет. Також в машину встановлено Кейс 2, Guardian ECM та прицільний комп’ютер. Для скелету використали ендокомпозитну структуру, 13.5 тонн кланової ферофібри надають прекрасний захист 227 одиниць броні – 36 (10 у спині) в центральному торсі, 26 (6 у спині) в бокових торсах, 23 у руках та 31 у трьох ногах. Вже тут можна помітити слабкість триногів – через специфіку структури вони потребують більше броні для рівномірного захисту і хоч на них і більше влазить, втрата ніг призводить то втрати унікальної локомоції триноги, а пошкодження зі знищеної центральної ноги переходять відразу у центральний торс.
Загалом, локомоція триноги проста – за 1 умовну одиницю руху машина може змінити напрям не на 1 гексб а на будь який, що майже унеможливлює операцію “зайди в дупу”. Знищення хоча б однієї ноги унеможливлює такі повороти. Також, машина має 2 пілоти – один пересуває її, інший стріляє, що накладає обмеження на катапультування пілотів.
Технічно, Трискеліон ефективна бойова машина – отримує нагрів лише за рух, гарно броньована, Кейс 2 захищає вразливий двигун, швидка та маневрова навіть без стрибкових двигунів та ще і стріляє непогано. Ціною цього виступає кланове озброєння, якого на мех можно було напхати значно більше, було б бажання та третя нога, що накладає обмеження на тонаж та розподіл броні. Але ця машина все ще ефективніша за більшість творінь скаженого генію Темної Єри, який вважав що чим більше “Крутого Лайна” поставити на машину, тим краще і часом призводив нежиттєздатних машин.