Мех тижня: Вайпер (Viper)

https://i0.wp.com/i.pinimg.com/736x/dd/4c/3d/dd4c3ddbd378cda39187dca472a683b5--viper.jpg?w=1200&ssl=1

Рік виробництва – 2940
Клас – середній мех
Маса – 40 тонн
Двигун – 320 XL
Швидкість – 129 км/год

Створений Вогняними Мандрилами у 2940 році, Вайпер (“Гадюка”) був однією з перших їх спроб у створенні омнімеха. Швидкий (129 км/год) та легко озброєний (8,5 тонн під обладнання), він мав бути ударною машиною для раптових рейдів – але проблеми із омніпод-кріпленнями досить швидко переконали більшість Мандрилів, що мех був невдалим.


Примарні Ведмеді у 3002 році обміняли документацію та завод на декілька партій Гладіаторів – але раптом зрозуміли, що тепер в них є завод посеред постійної війни кіндраа між собою. Аби не витрачати час та ресурси на створення та оборону колонії, Ведмеді зробили сам завод модульним та вивезли з Шадоу на Страну Мєчти. За півстоліття вони використають ці знання при переїзді у Сферу.


У тумені Ведмедя Вайпер – разом з  Файер Моз – перетворився у першу чергу на швидкісний транспорт для елементалів, яких Ведмеді дуже активно та успішно використовують. Ця роль дозволяє максимально використати мобільність та – до певного рівня – ігнорувати слабке озброєння. Почали його використовувати і інші Клани, тож наприкінці Мандрили були чи не єдиним кланом, що його НЕ використовував. Здається, ведмідь геть розумніший за мавпу…


У Внутрішній Сфері мех отримав найменування Драгонфлай (Dragonfly – бабка).


У настільній грі Вайпер:

  • крокує на +3 (з одним поворотом)
  • біжить на +4 (з двома поворотами)
  • стрибає на +4
  • будь-яка локація спереду витримує удар великого лазера, центральний торс та ноги можуть витримати ER PPC (майже максимальна броня для 40 тонн)

Квірки – Покращене Прицілювання на довгі дистанції (Improved Targeting(Long)), Вузький Профіль (Narrow/Low Profile), Нема Повороту Торса (No Torso Twist). Досить непогана комбінація – Профіль збільшує і так високі модифікатори для ворога, фіксований торс не дуже заважає через мобільність. Прицілювання – ситуативно корисне.

Конфігурації часів Навали:

  • Прайм (BV2 – 1450)
    SRM4, два середні пульсуючі лазери, протиракетна система, два кулемети. Ти можеш робити все, але не дуже добре. Протиракетна система відверто зайва, адже якщо в тебе влучають ракетами – ти вже робишь щось не те. Лазери дозволяють робити боляче швидким цілям та компенсувати власні стрибки, SRM досить непогано працює проти танків.
  • A (BV2 – 1989)
    П’ять середніх лазерів підвищенної дальності, SRM6 з Артемісом. Єдина проблема – лише 10 радіаторів. Можна зробити альфа-страйк та відійти у наступний хід – це дасть до 47 одиниць пошкодженнь. Потрібно дуже добре думати, стрибати чи бігти – кожна одиниця нагріву тут важлива.
  • B (BV2 – 1830)
    ER PPC, два малих пульсуючих лазери та вогнемет. Дуже ефективна машина підтримки – потужна та універсальна головна зброя на мобільній платформі, доповнена непоганим протипіхотним арсеналом. Гарно працює проти звичайної піхоти, одним пострілом PPC знищує елементала, досить непогано працює проти мехів здалеку. Стрибки на максимальну дистанцію разом з PPC перегрівають. Цикада 3C, але вірнонароджена.
  • C (BV2 – 1344)
    Два середніх лазери підвищенної дальності, три вогнемета та чотири кулемета, активний зонд. Почни день з військових злочинів проти мирного населення, що виглядало як партизани! Доведи, що три тонни набоїв до кулемета усюди – не вирок! Буде цікавою конфігурацією для кампанії чи сценарія, де зонд буде щось робити.
  • D (BV2 – 1779)
    Стрік SRM6, два середніх та малий лазери підвищенної дальності, LRM5. За 5 гексів від супротивника ти матимешь непогані шанси влучити майже усім, на 31 одиницю пошкодженнь, із розумним перегрівом навіть після стрибка. Стрік не нагріває при промаху, тож завжди намагайся його використати.
Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Become a patron at Patreon!

Залиште коментар