Мех тижня: Велика Черепаха (Great Turtle)

Огляд меха від Ansicstect

Мех тижня: Велика Черепаха (Great Turtle), Battletech Ukraine

Виробник – ВЕСТ

Рік виробництва – 3063

Клас – Штурмовий мех

Маса – 100 тон

Двигун – Влар 300

Швидкість – 43 км/год

Ціна – 13,633,000

BV (2.0) – 3,152

Ця машина (модель GTR-1) створювалась як експеримент – наскільки можна захистити мехвоїна під час бою? Але це стало проблемою. Чому? Насправді, через гаусові гвинтівки, клани, та надлегкі двигуни. В результаті технічного ренесансу Сфери летальність та швидкість бою значно виросла протягом 50х років 31 сторіччя. Кланові РРС, гаус, С3 системи наведення, великі пульс-лазери в руках генетично модифікованих надлюдей призвели до ситуацій, коли навіть 100-тонні машини смерті виходили з ладу за один залп. Вкрай вразливий надлегкий двигун, що задля зменшення маси тепер почав займати місце у бокових торсах машини, було нескладно пошкодити чи, навіть, знищити.


Результатом року роботи став 100-тонний квад мех (такий, що має чотири ноги), якого надзвичайно складно зламати, або вбити його пілота. Черепаха несе на собі 40(!) тонн (323 одиниці) укріпленої броні, що переводиться у 646 одиниць стандартної броні відповідно. Розміщення – 46 (16 ззаду) у центральному торсі, 32 (10 ззаду) у бокових, 42 у ногах. Так, це 92 броні у тілі, а голова може витримати гаусове влучання і навіть пережити АС/20, і навіть знищивши ту голову супротивник буде розчарований, оскільки кокпіт знаходиться у торсі. Компактний гіроскоп також зберігає місце, яке вкрай важливе для квадмеха, та краще захищений від влучаннь. 14 подвійних охолоджувачів не витримують альфа страйку. Для полегшення компонентів використана ендо сталь, і 3 стрибкові двигуни допомогають з мобільністю.


Черепаха повільна. І справді дивно, як таке могло статись? Укріплена броня зменшує її максимально можливу швидкість і сповільнює біг, мех потребує більше 10 секунд для того щоб вийти на швидкість бігу, яка всього лише на 10 км/год більша за швидкість звичайного руху. Дещо рятує можливість квад шасі виконували латеральний рух -пересуватись боком, наче краб – оскільки торс не може крутитися.

Тепер до озброєння. На машину встановлені 3 середні х-пульс-лазери та великий х-пульс-лазер (Х додали щоб звучало круто, якщо можна вірити технічному мануалу; загалом, це пульс-лазери, які стріляють на дистанцію базових аналогічних лазерів, але генерують 6 нагріву середній лазер і 14 – великий). Також, на допомогу їм (х-пульс-лазерам) приходять прицільний комп’ютер та покращене прицілювання в короткій дистанції; загалом вони дають -4 на влучання в ній.

Як битися на цій машині? По-перше – прийти в гармонію з собою і заспокоїтись, зрозуміти що куди ти підеш, там і залишитися. По-друге – знайти собі часткове укриття і сховати за ним ноги, що також рази у два підвищить захищеність машини. По-третє – відпиляти пульсами ноги чи голови усім, хто думає що може бігати коло тебе, і не забувати про можливість квад мехів бити ногами за спину.


Як воювати проти Черепахи? Не звертати на неї увагу. Ні, звісно, можна весело вибивати на її панцирі власне ім’я снарядами від гаубиці, але не варто. Вразливі місця цієї машини – боки. Але найчастіше вона просто не буде становити загрози вашій армії, окрім ситуацій коли відпиляє чуюсь голову «випадковим» залпом чи залізе у важливу для битви зону, яку може протримати всю гру.

Модифікації


У 3067 році була випущена друга модель машини – GTR-2. Озброєна ЕР РРС з накопичувачем, 2 середніми х-пульсами, одним середнім ER лазером та 17 подвійними охолоджувачами. Вона відмовилась від укріпленої броні, залишивши 20.5 тон стандартної, натомість бронювавши майже всі внутрішні елементи та перейшла на компактний двигун задля ще кращого захисту двигуна. Швидкість виросла до 54 км/год, але прискорення все ще потребує попереднього розбігу.

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Мех тижня: Велика Черепаха (Great Turtle), Battletech Ukraine

Залиште коментар