Мех тижня: Арес (Ares) – Надважка Омні тринога

Виробник – Родос

Рік виробництва – 3136

Клас – Надважкий

Маса – 135 тонн

Двигун – 270

Швидкість – 32 км/год

Ціна – ??? (Точна інформація відсутня)

BV (2.0) – 3653

Під час завершення робіт над прототипом Посейдону, комусь прийшла в голову геніальна ідея створити надважкий омнімех. Можливо, через не найбільші запаси кланових ER PPC на складах, можливо просто аби дали ще один грант на кілька мільярдів.

Результатом стала лінійка мехів Арес – 135 тонних омні-триніг, кожна з яких мала назву за давньогрецьким божеством. Ззовні, машина майже ідентична Посейдону і її омніподи знаходяться у руках, тому технічно Посейдон можна було б вважати спорідненим до лінійки бойовим мехом, якби не різниця у 10 тонн – взагалі частиною лінійки. А от внутрішніх розбіжностей чимало. Звичайний двигун та ендо композитний скелет дають менше збереження маси і в результаті Арес гордо чимчикує не швидше 32 км/год на відміну від спритнішого попередника. Також, Арес несе більше броні 28.5 тонн або 397 одиниць – 60 (22 у спині) в центральному торсі, 40 (16 у спині) у бокових торсах, 41 у руках та 56 у всіх трьох ногах. Це робить Арес повільнішим, але краще захищеним мехом. Стандартне озброєння та охолодження ідентичні корпусним кріпленням Посейдона – 20 подвійних охолоджувачів, 2 ER середні лазери та 3 ER маленькі лазери кланового зразка, 2 LRM 5 з 2 тоннами ракет та 3 SRM 2 з 2 тоннами ракет. У кожній нозі по 2 протипіхотні картечні заряди, щоб не чіпали ноги. Та КЕЙС 2. Основна різниця – зброя та обладнання у руках.

Зевс – основна конфігурація. 2 Кланові ER PPC, 3 STREAK SRM 6 з 4 тоннами ракет, прицільний комп’ютер та 11 додаткових подвійних охолоджувачів. Загалом нагадує Посейдон, але вогнева потужність даної конфігурації вища за рахунок кращої системи охолодження.

Гера – Покращена важка гауссова гвинтівка з 6 тоннами снарядів, 3 ER середні лазери кланового зразка, КЕЙС 2 в руку аби не підірватись об гвинтівку та 7 додаткових подвійних охолоджувачів. Це поволі потужна снайперська конфігурація.

Аїд – MRM 40 з Аполлоном та 4 тоннами ракет, Ультра AC 10 з 4 тоннами снарядів кланового зразка, TSEMP гармата та 2 додаткові подвійні охолоджувачі, і звісно КЕЙС 2. Дана конфігурація розглядалася як машина вогневої підтримки.

Афродіта – командна машина С3 системи. 2 С3 майстер комп’ютера, ECM Янгол, 3 LRM 5 з 2 тоннами ракет кланового зразка, роторна AC 5 з 2 тоннами снарядів кланового зразка, Кейси та 5 додаткових подвійних охолоджувачів.

Гефест – С3 раб, 2 ER великі лазери кланового зразка, легка PPC та 2 великі кланові пульс лазери. 13 додаткових подвійних охолоджувачів та нова Радикальна система охолодження (Фактично вбудована в систему охолодження сітка додаткових баків для короткочасного подвоєння ефективності системи охолодження). Бо звісно, 33 подвійні охолоджувачі було недостатньо, але коли мова заходить про кланові лазери то часто важко зупинитися.

Кронус – невдалий прототип, що ламався після кожної місії та мав низку проблем з електронікою. Подальшу розробку визнали занадто дорогою і проєкт було закрито.

Загалом, Арес це потужна, міцна і добре охолоджена вогнева платформа, яка може займати доволі різноманітні ролі у війську, покриваючи стандартний спектр ролей окрім розвідника та артилерійської машини. Але у той же час його базова зброя не завжди буде корисна для деяких конфігурацій – SRM може не знадобитись Аїду, Афродіті чи Гері. Також, кланова зброя та зброя сфери будуть не співпадати оптимальними дистанціями вогню на тій же Афродіті, яка несе як кланові так і сфероїдні ракетні системи. Це призводить до певною мірою відсутності сенсу у омні конфігураціях, яку навіть пілоти характеризували як окремі машини (слід зазначити що оригінально ніхто і не знав що це омніки через те як Візкідс називало мехи і є наслідком хаосу в їх релізах Темної Єри, прим. автора)

Логотип проекту Ареса

Використання цих машин завжди буде починатись з моменту що це дорогий бегемот та якір сил які їх використовують, потужна центрова бойова одиниця. Дуже повільна, на відміну від свого легшого родича, але і міцніша та дещо більше схильна до більших залпів через кращі системи охолодження. Сили ескорту мають підпиратись відповідно доповнюючи слабкі сторони меха, який через свою захмарну вартість буде основним гравцем в полі обраному його конфігурацією. Воювати з Аресом не так важко – він дуже повільний, небезпечний частіше за все на коротких і середніх дистанціях, та часто ворожі сили будуть скакати навколо велетня аби його захищати замість того щоб виконувати свої ролі через страх втратити 135 тонну махіну. Ушкодження ніг, як і у Посейдону дуже небезпечні для триноги і лишають машину без її основної переваги – маневреності.

Такий він, Арес – на даний момент хронологічно останній надважкий мех, та мабуть вироблений у найбільших кількостях.

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Become a patron at Patreon!

Залиште коментар