Мех тижня: Дайші/Дайр вульф (Daishi/ Dire wolf) – Або майже останнє слово у кількості зброї

Мех тижня: Дайші/Дайр вульф (Daishi/ Dire wolf) – Або майже останнє слово у кількості зброї, Battletech Ukraine

Виробник – Установа клану Вовка 1, Сварстадт індустріплекс Дельта

Рік виробництва – 3010

Клас – Штурмовий

Маса – 100 тонн

Двигун – 300 XL

Швидкість – 54 км/год

Ціна – 29,350,000

BV (2.0) – 2712

Коли клан Димчатого Ягуара дізнався про розробку кланом Вовка «абсолютної машини війни», вони захотіли її собі. Був запущений виклик на права виробництва машина, який Вовки програли, хоча і згодом частково відновили права. До речі, в процесі Ягуари танцювали на краю порушення зелбрінгену. У 40вих Вульф Драгунам передали інформацію про виробництво цієї машини на Аутріч, і під час вторгнення машина заробила свою славу, коли «взяти трофейний Дайші» перетворилось на спеціальну олімпіаду підвищеної смертності спочатку для самураїв, а потім взагалі стало національним видом спорту для Сфери, де генерали змагались у тому, хто втратить більше військ в процесі взяття Дайші живцем. Дайші – псевдояпонське слово «Велика Смерть» а бо «Сіра смерть», сірий був одним з кольорів Ягуарів.

Після вторгнення, Дайші став дуже патріотичним мехом для сфери, кожен лірієць мріяв про цю машину, і велика кількість героїв сфери на ньому їздила. Дайші слугував прототипом Хауптмана(Hauptmann), першого лірійського омнімеха та Томагавка (Tomahawk) – спроби клану Вовка покращити дизайн.

Після знищення Ягуярів, а згодом і Аутріча, здавалося б ці машини більше не вироблялись і мали вимерти, але клан Пекельного Коня відновив виробництво, тому Дайші продовжував тероризувати поле бою і в Ільклані.

В основі дизайну Цієї машини лежить філософія «Усе заради под-спейсу». Бо якщо ти напхаєш в машину більше гармат, ти швидше знищиш ворога. Ця філософія, притаманна періоду домінування Ягуарів дуже сильно вплинула на машини періоду вторгнення і втілює як сильні так і слабкі сторони кланових дизайнів – забагато зброї, недостатньо охолодження. Але так, дуже багато слави.


В основі омнімеха 50.5 тон подспейсу, 19 тон броні – 47 (14 в спині) у центральному, 32 (10 у спині) у бокових, 34 у руках та 41 у ногах. Це, загалом, багато броні з достатнім розподілом, щоб витримати 2-3 влучання з гаусски чи ER PPC спереду, а броня в спині витримає одне в центральний торс позаду, тому зрозуміло куди має куди повернута машина. Також, в базову структуру входить XL двигун і 15 подвійних охолоджувачів. Все, більше половини маси – зброя. Тому, загалом Цю машину характеризують її конфігурації, а не певні особливості шасі. Квірки – Покращене прицілювання на довгу дистанцію та проблеми з катапультуванням.

  • Прайм – 4 ER Великі лазери, 2 Ультра AC 5 з 2 тонами снарядів, LRM 10 х тоною ракет, та 4 середні пульс лазери. На все це добро – 22 подвійних охолоджувача. Альфа з пробіжки цієї машини призведе до автоматичного вимикання, а абсолютно вся зброя окрім ракет знаходиться в руках, що робить Прайм конфігурацію дуже вразливою до втрати, власне, рук. Ракети і пульс лазери виступають допоміжною зброєю для даної конфігурації, її роль – потужний дистанційний снайпер з елементами вогневої підтримки і пульсами для захисту на близькій дистанції.
  • A – Гаусова гвинтівка з 3 тонами снарядів, 3 великі пульс лазери, протиракетна система с 3(!) тонами амуніції, 2 STREAK SRM 6 з двома тонами ракет, 21 подвійних охолоджувач. Ця конфігурація – наслідок застарілих правил, коли протиракетна система їла д6 снарядів замість одного. Загалом – дещо переохолоджена машина с потужним гарантованим ударом і можливістю легко знищити ракетами машини, броню яких було пробито, ця конфігурація боєць, а не снайпер.
  • B – 4 Ультра AC 2 з 2 тонами снарядів, LB X 10 з 2 тонами снарядів, 2 ER PPC, 2 середні пульс лазери та ER малий лазер. Додаткові охолоджувачі відсутні, тому машина може грітися доволі сильно. Потужна конфігурація проти авіації та техніки, а також дрібних цілей, і перша з конфігурацій Дайші, що несе ER PPC.
  • C – 23 подвійні охолоджувачі, 3 стрибкові двигуни. Зброєю керує прицільний комп’ютер, по зброї – 2 ER PPC, 4 середні пульс лазери, 2 ATM 6 з двома тонами ракет, STREAK SRM 4 однозарядна та ECM. Це мобільна машина але мала кількість ракет заважає повністю проявитись ATM системі.
  • – ER малий лазер, 2 середні пульси, STREAK SRM 6 з тоною ракет, 2 HAG 40 з 10 тонами снарядів. У цієї конфігурації єдина ціль – рухатись вперед і трощити все з двох гармат, підключаючи іншу зброю коли вона у дистанції. Прогрів, який прогрів?
  • E – Темна Єра. 8 середніх пульс лазерів, 2 LB X 10 з 4 тонами снарядів, STREAK LRM 10 з тоною ракет та Watchdog CEWS. 17 подвійних охолоджувачів, кейс 2. Машина для тих, хто полюбляє влучати в ціль, але дистанція відносно невелика.
  • – 2 гауски з 4 тонами відер, 2 важких великих лазери, прицільний комп’ютер, середній пульс лазер та вогнемет. 20 подвійних охолоджувачів. Доволі проста, але потужна конфігурація для прямого снайперського вогню.
  • – конфігурація для джунглів та міст. 20 подвійних охолоджувачів, 3 стрибкові двигуни, LB X 20 з 4 тонами снарядів, 2 кулемети, 5 середніх пульс лазерів, великий пульс лазер, протипіхотні картечні поди в ногах та 2 STREAK SRM 4 з тоною ракет. Доволі страшний боєць короткої дистанції і вельми ефективний як проти мехів так і проти комбінованих військ.
  • – підводна конфігурація. Три гвинти, стандартний набір виживання під водою, Три торпедні апарати, 4 середні пульс лазери, 2 ER PPC. Автор би можливо міг оцінити краще, якби хоч раз воював під водою.
  • – Варіант Вульф Драгунів. 20 подвійних охолоджувачів, 2 середні пульс лазери, ER великий лазер, ER Маленький лазер, LRM 20 з 2 тонами ракет, Ультра AC 20 з 10 снарядами та гаусова гвинтівка з 32 снарядами. Загальна ідея – довго стріляти здалеку, а коли дійдеш – розтрощити комусь обличчя.
  • – Прицільний комп’ютер наводить Ультра AC 10 та LB-X 5 (обидві з 2 тонами снарядів кожна), LRM 15 з артемісом і тоною ракет, SRM 4 з артемісом і тоною ракет, ATM 6 з трьома тонами ракет, STREAK SRM 2 з тоною ракет, 2 ER мікро лазери, важкий середній лазер та великий пульс лазер. На думку автора, в цю машину напхали забагато різного боєкомплекту, що заважає ефективному використанню арсеналу.
  • Prometheus – патріотична машина Віктора Штейнера-Давіона. 23 подвійні охолоджувачі, 2 ER великі лазери, 3 Великі пульс лазери, SRM 6 з тонною ракет, Ультра AC 20 з 10 снарядами. Доволі проста та прямолінійна конфігурація.
  • Widowmaker  – Улюблена конфігурація Наташі Керенської, в якій вона і загинула на полі бою. 25 подвійних охолоджувачів, 2 ER PPC, 2 великі пульс лазери, Ультра AC 20 з 10 снарядами, 2 ER середні лазери, ER маленький лазер у голові. Також, доволі прямолінійна конфігурація.
  • Hohiro – бойовий мех Хохіро Куріта. Ця надзвичайно патріотична машина несла для дальньої дистанції мав гауссову гвинтівку з запасом відер у 2 тонни (чи, можливо, катан – для більшого патріотизму) та ER PPC, для середньої – три великі пульс лазери і для короткої ER маленький лазер та STREAK SRM 6 з тонною ракет. Решту ваги машини займали 23 подвійні охолоджувачі.


Ось такий він, Дайші. Складний у використанні, як сокира. Як правильно користуватись Дайші? Спочатку, Оберіть конфігурацію що подобається, підходить під завдання чи поле бою або вам по кишені. Далі, ви стріляєте в ворога поки він не помре, а це загалом на цій машині недовго, і обираєте нову ціль. І повільно рухаєтесь в потрібну сторону, якщо це необхідно. Як битись з Дайші? Боляче, але якщо знищити руки де часто знаходиться більша частина зброї машини, можна лишити дуже злу шафу без рук і іноді з малим лазером у голові.

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Мех тижня: Дайші/Дайр вульф (Daishi/ Dire wolf) – Або майже останнє слово у кількості зброї, Battletech Ukraine

Залиште коментар