Мех тижня: Вархавк/Масакарі (Warhawk/Masakari) – коли зовнішність не головне

Мех тижня: Вархавк/Масакарі (Warhawk/Masakari) – коли зовнішність не головне, Battletech Ukraine

Виробник – Фан Індустріплекс, Індустрійний комплекс Абісмал

Рік виробництва – 2999

Клас – Штурмовий

Маса – 85 тонн

Двигун – 340 XL

Швидкість – 64 км/год

Ціна – 26,425,323

BV (2.0) – 3194

Зовнішній вигляд точно не був у пріоритеті, коли Димчаті Ягуари робили Вархавк. Це груба і прямолінійна машина війни і руйнування, що як і Дайші отримала назву від японської стародавньої сокири під час вторгнення, що було непоганим порівнянням. Машину робили для вторгнення, а коли його відклали, то випустили на клани побратими під час кланових сутичок.Після знищення Ягуарів усі заводи залишились у Клановому просторі і дизайн був втрачений для внутрішньої сфери. Можливо, це і не погано.

Масакарі – 85 тонний мех з 32.5 тоннами простору під поди і 26 вільними слотами. На машині 13.5 тонн феро фібри – 42 (10 у спині) в центральному торсі, 26 (10 у спині) у бокових торсах, 28 у руках та 35 у ногах, що непогано показує куди має бути спрямована машина (до ворога обличчям). 20 подвійних охолоджувачів та XL двигун дають гарну базу під енергетичну зброю, оскільки ендо сталевий скелет не ставили. Висока швидкість, висока броня, і остання деталь – прицільний комп’ютер у всіх конфігураціях (а ще покращена система наведення на великі дистанції) дають відносно мобільну, точну і міцну машину.

  • Прайм конфігурація, ах, прайм. Цілих 4 ER PPC та LRM 10 з тонною ракет. Один з найстрашніших снайперів на полі бою. Використання навіть лише трьох гармат починає перегрівати мех, а та сама тонна ракет слугує бомбою яка ризикує підірватись при перегріві машини. О, а ще прицільними пострілами цей мех може знищити будь-якого власника XL двигуна внутрішньої сфери з одного залпу, якщо сам не вимкнеться. Ракети тут виконують більше функцію непрямого вогню у випадку відсутності лінії видимості. Якби ж була можливість додати машині охолодження…
  • Альт. Конфіг. A – 2 ER великі лазери, LRM 15 з тонною ракет, LB 10-X з 2 тоннами снарядів, STREAK SRM 6 з тонною ракет. Більш збалансована конфігурація без спеціалізації. Ефективна проти будь-яких цілей, та абсолютно нейтральна щодо температури.
  • Альт. Конфіг. B – Гауссова гвинтівка з 2 тоннами снарядів, 1 ER малий лазер, 3 ER середні лазери, 2 SRM 6 з 5 тоннами ракет, NARC маяк з тонною ракет. Ще одна машина без спеціалізації, яка може бути загрозою на великій дистанції, перетворюючись на «я відірву тобі усе» на короткій завдяки купі ракет та лазерам. Також абсолютно нейтральна по температурі.
  • Альт. Конфіг. C – 2 ER PPC, 2 Великі пульс лазери і вогнемет. Три додаткові подвійні охолоджувачі. Прицільний комп’ютер, квірк машини на великі пульс лазери дозволяють стріляти ними з точністю, рівною до короткої дистанції звичайних лазерів, або іншими словами ігнорувати довгу дистанцію цілком. Також, цей Масакарі майже не нагрівається. Це ДУЖЕ страшна конфігурація для мехвоїнів з протилежної сторони прицілу цього меха.
  • Альт. Конфіг. D – 2 ER великі лазери, Ультра AC 10 з 20 снарядами, ER малий лазер та ATM 9 з 3 тоннами ракет, по тонні на коротку, середню та довгу дистанцію. Ця конфігурація нейтральна по нагріву, але усі снаряди лежать у руках поряд з відповідною зброєю, і ракет у машини значно більше ніж снарядів до гармати. Доволі дивний дизайн.
  • Альт. Конфіг. E – ER PPC, Великий пульс лазер, SRM 6 з тонною ракет, 3 Плазма гармати з 4 тоннами картриджів. Наша пісня гарна нова, знову більше 10 секунд використання усієї зброї неможливе. Плазми винищують комбіновані сили, цього в них не забрати.
  • Альт. Конфіг. F – 2 ER PPC, LRM 20 та LRM 10 з 3 тоннами ракет та ультра AC 2 з тонною ракет. Непогана версія для підтримки вогнем з дистанції.
  • Альт. Конфіг. H – 2 великі пульс лазери, 2 важкі великі лазери, LRM 10 з тонною ракет. 5 додаткових подвійних охолоджувачів. Цю версію можна розглядати як Прайм, тільки для короткої дистанції.
  • Warhawk Tara  – машина майору Тари Лукас. Прайм конфігурація, але без ракет, натомість додали три подвійні охолоджувачі. Стоячи у воді, ця машина навіть не вигріється до шансів відключитися.

Використання Масакарі залежить від конфігурації, але як правило, вони можуть сильно перегріватись, що робить їх вразливими до інферно ракет та плазми. Також, як правило, вони можуть розтрощити чужу машину за пару залпів, іноді і за один, що робіть вікно у яке треба розібратись з Масакарі дуже коротким, оскільки цю машину не можна залишати без уваги як занадто небезпечну. В деякому сенсі, Вархавк це втілення кланової філософії дизайну машин навіть у чистішій формі за Дайші – стріляй далеко, точно, перегрівайся бо слава вічна, а життя коротке.

Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Мех тижня: Вархавк/Масакарі (Warhawk/Masakari) – коли зовнішність не головне, Battletech Ukraine

Залиште коментар