Мех тижня: THE-N “Торн” (Thorn, “Шип”)

Маса: 20 тон

Шассі: “Чєріот Тайп II Ендо Стіл”

Двигло: ДжиЕм 120

Крейсерська швидкість: 64 км/год

Максимальна швидкість: 97 км/год

Стрибкові двигуни: немає

Броня: “Арморскейл” із використанням КЕйС

Озброєння:

  • 1 РВД-5 “Зевс”
  • 2 середні лазери “Хелліон Спітфайєр”

Виробник: “Форд Мілітарі Лімітед”

Головне виробництво: Терра

Засоби зв’язку: “Опус I Ультрабім”

Система керування вогнем: “Оріон 80”

Оригінальний THE-F “Торн” з’явився у 2490 році та швидко зазнав поразки у конкуренції зі швидшим LCT-1V “Локуст” від “Бергман Індастріз”. Аби відновити свої позиції, “Форд Мілітарі Лімітед” випустили нову модель, додавши ендосталеве шасі та КЕйС. Це був один з перших мехів з технологією КЕйС, і його поява супроводжувалась справжнім фурором. Як “Форд” й сподівалися, збройні сили Гегемонії замовили велику кількість THE-N. “Торни” продовжили відігравати значну роль й у війську Зоряної Ліги.

Можливості

“Торн” несе достатньо зброї та бронювання, аби перемогти більшість мехів у своїй вазі. Середні лазери “Хєлліон Спітфаєр” – дуже потужна та ефективна зброя, але перебування якраз над ними може бути некомфортним для пілота. Ракетна установка “Зевс” додає точного вогню на великій дистанції, але легко може бути пошкоджена у ближньому бою. Після цього ракети у руці стають зайві і лише чекають на влучний постріл аби вибухнути.


Техніки цінують можливість потрапити всередену рук та ніг “Шипа” та працювати над пошкодженнями звідти – це значно економить час.

Бойове використання

З точки зору Зоряної Ліги, брак стрибкових двигунів робив “Торн” не дуже придатним для розвідки. Замість цього вони зазвичай полювали на скаутів супротивника або прикривали разом з “Гоплітами” піхоту та бронетехніку.


Під час Спадкових Війн технології, необхідні для ремонту ендосталевого шасі, було втрачено, і невдовзі THE-N зникли. Невеликі партії старих THE-F все ще вироблялись, але їх все частіше замінювали швидкішими скаутами.


Коли КомСтар захопив контроль над Террою, він отримав доступ до сховища техніки часів Ліги, завдяки якому зміг створити КомГвардію. Серед інших машин там були й THE-N. Слово Блейка після окупації Терри також виробляє ці мехи.

Машина часів Зоряної Ліги, “Торн” є також у Кланів. Час від часу ці напівзабуті машини використовуються соламой.

Варіанти

КомСтар створив для Об’єднання Драконіс модель THE-S, засновану на старій THE-F. Ці машини вироблялися напередодні війни 3039 року. Порівняно з THE-N їм бракувало КЕйС, ендосталевого шасі та півтони броні.


На фоні успіхів Кланів на початку 3050-х Прецентор Мартиал Анастасіас Фохт розпочав програму переозброєння КомГвардії. Новий “Торн” THE-N1 був здебільшого заводською модифікацією існуючих THE-N – з новим XL двиглом, ГПЧ збільшенної дальності “Кінслейєр Ейч” замість РВД та малим лазером “Інтек” замість двох середніх. Подвійні радіатори мали допомогти з нагрівом РРС.


Нещодавно блейкісти також прийняли на озброєння модель THE-N2. Замість ГПЧ вона несе мульті-ракетну установку з двома тонами ракет та КЕйС. Окрім МРУ-7, цей “Торн” також має малий лазер “Дайверс Оптікс” підвищеної дальності.

Відомі пілоти

  • Адепт Кевін Зівікі. Зівікі приєднався до КомГвардії після славетної битви на Токайдо. Під час тренування він продемонстрував чималі здібності пілота легкого меха та був призначений до Тридцять першого дівізіону, у складі якого відзначився у боях із Кланом Димчатого Ягуара. З розпадом Зоряної Ліги цей колишній ідеаліст бачив, як КомГвардія розвалюється навколо нього. Останньою краплею стало викриття Прімуса Шарілар Морі як агента Об’єднання Драконіс. Зівікі забрав свій мех, дезертував з рядів КомГвардії та перетворився на майже успішного найманця.
Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Become a patron at Patreon!

Залиште коментар