Мех тижня: Урбанмех, або чи витримує відро смерті випробування своєї середи існування

Мех тижня: Урбанмех, або  чи витримує відро смерті випробування своєї середи існування, Battletech Ukraine

Виробник – Оргус індастріз, Хелеспоінт індастріс, Установа бета W2(Клан койота)

Рік виробництва – 2675 (Урбанмех ІІ – 2849)

Клас – Легкий мех

Маса – 30

Двигун – Лінекс 60 (Клановий стандарт-90)

Швидкість – 32 км/год (54 км/год)

Ціна – 1,471,925 (1,456,325)

BV (2.0) – 504 (798)

Урбі, у деякому сенсі нащадок 45 тонного лірійського Айзенфауста (Eisenfaust), створювався як дешеве шасі для гарнізонів та міських боїв. Одним із шляхів зрізання ціни став знаменитий двигун Урбі, що дав йому жалюгідну швидкість, порівняну тільки з Анігілятором (Annihilator) чи Райфлменом 3 (Rifleman III), які також робили для боїв у містах. Натомість на Урбанмех напхали 6 тон броні та АС/10. І достатньо охолоджувачів аби бляшанка не перегрівалась, та пару стрибкових двигунів для мобільності.

Командири часто вкрай зневажливо ставились до машини, що дозволило їм уникати боїв та навіть снарядів ворога, бо іноді навіть стріляти у це «відро» чимось окрім лазерів вважалося марнотратством. Навіть після руйнування заводів, виробництво Урбіків було відновлено і не припинялось навіть з джихадом та темною ерою. Клани створили свою модель, яка більше схожа на апгрейд, і тому теж буде розглянута у цій статті.

Базовий Урбанмех – штурмовий мех у тілі легкого. Броня, завелика для його класу гармата, швидкість: відсутня. Але ціна машини робила своє, повний ленс можна було дістати менше ніж за шість мільйонів. Часто їх навіть використовували як поліцейські машини чи для громадських робіт, також через скромну ціну. І знову ми бачимо, що Урбі переважно пов’язаний з містами. Тому, саме тут у нас є гарна можливість подивитись на те, що зробило можливим виживання Урбанмеху, до того як розбирати конфігурації.

Мех тижня: Урбанмех, або  чи витримує відро смерті випробування своєї середи існування, Battletech Ukraine

Міста як поля бою протягом 25-32 століть.

Урбанізація міст Зоряної Ліги була продовженням тенденцій загальної урбанізації та скупчення людських мас. Великі території нових планет часто мали кілька міст, де люди жили наче сардини у Токіо, і відносно велику вільну територію. Частково, щоб за законами жанру невелика купка найманців могла врятувати столицю, і тим самим 95% населення планети. Частково, тому що блага цивілізації були присутні лише у місці приземлення колоніального корабля, що формувало стартовий вектор розвитку планет.

Бої в містах вкрай дорогі, оскільки як захисник так і атакуючий не дуже бажають витрачати мільярди Ц-Білів (C-Bills) на реставрацію планети після атомного бомбардування, як було, наприклад, з Кафом (Caph). Не для того планета захоплююсь. Також, навіть у часи Зоряної Ліги міста не дуже охоче розстрілювали артилерією, а у часи після другої спадкової війни часто вже не могли собі дозволити навіть пошкодити завод.

У містах дуже важко отримати пряму лінію для вогню на велику дистанцію, важко маневрувати 10-18 метровими машинами і легко ховатись за будинками. Піхота і техніка дуже люблять парки, двори, будинки чи підземні гаражі де бойові роботи просто тебе не дістануть. Будинки ж загалом не витримуюсь великої маси, яка хоче застрибнути на них наче італійський сантехнік на гриб, ламаються, вибухають газопроводи, а також можна провалитися в підвал догори дригом і звідти вже не вилізти. Також, на дорогах може заносити на поворотах, тому швидкість часто може вилізти боком. Тому дизайни мехів для боїв у містах завжди мають стрибкові двигуни, часто не дуже великі і пристосовані для засідок і того, щоб їх витримали будинки хоча б рівня п’яти поверхів.

А що Урбі? Повільний, але може стрибати на, з, та скрізь будівлі. Достатньо легкий, щоб не викликати завеликих руйнувань. Зброя часто недостатньо сильна аби прострелити будинок наскрізь, але достатня для супротивника. Може крутитися навколо своєї осі (360 градусів поворота торса), дешевий, маленька ціль. Пілоти полюбляють засідки на сили супротивника, стандартна тактика ленсу Урбанмехів – вести вогонь із засідки, а потім тікати, стрибаючи через двори.

Схожі тактики та пристосування можна побачити у великої кількості «жителів» міст –малу, як на масу, швидкість, стрибкові двигуни, помірний арсенал, що більше підходить для розірваної місцевості або степу.

Інші моделі :

  • UM-R60L – загалом асоціюється з Капелланцями – з машини викинули все непотрібне, заразом з частиною броні, аби влізло АC/20 і 5 снарядів. Подальша еволюція моделі засідки, ця машина має влучити і застрелити легкий мех з одного влучання. Або промазати 5 разів та померти. Враховуючи 4 тони броні, підірвуть його скоріше за все таки раніше, ніж воно витратить усі снаряди.
  • UM-R63 – Капеланський апгрейд 3050-тих, LB-X 10, додається малий пульс лазер. Буде краще шукати кластерами дірки у броні, але може іноді нанести ворогу навіть менше пошкодженнь.
  • UM-R68 – Драконіс Комбайн всунув в Урбі МРМ 30 та 2 тони ракет до нього. Це було багацько ракет в лице кланівців.
  • UM-R69 – Варіант Ліги Вільних Світів. Ультра АС замість звичайної, збільшили дистанцію лазера, 5 тон феро-фібри. Одна тонна снарядів сильно зменшує витривалість машини в бою, амуніцію ультра гармати перемелюють з феноменальною швидкістю.
  • UM-R70 – Девіони запхнули роторну АС/5, 2 тонни набоїв, середній і малий лазери підвищеної дальності. Потенційно, один із найстрашніших Урбанмехів.
  • UM-R80 – Обрізана РРС, система РЕБ, активний зонд, маленький пульс лазер, звичайний пульс лазер і ТАГ. Покращені стрибкові двигуни для більшої мобільності. Десь тут вже перестало бути смішно.
  • UM-AIV – малий кокпіт та ендосталь звільнили місце для Arrow 4. ER середній лазер там теж є. Але кого це хвилює, коли в цю машину можна запхати ракети з Деві-Крокетом (Davy Crockett, компактний пів-кілотонний ядерний снаряд). Саме це і зробило Слово Блейка. Ядерне відро, знищувач світів.
  • UM-R90 SuburbanMechавторства Ханса Девіона. 13 охолоджувачів, 3 стрибкові двигуни, 2 середні лазери і РРС замість гармати. Непоганий снайпер, як на свої 30 тон.
  • UM-R100 SuburbanMech – Воно бігає 64 км/год. 6.5 тон броні, ER PPC замінює звичайний, 10 подвійних охолоджувачів майже витягають перегрів меха.
  • UM-R93 – Темна ера. Плазма-гвинтівка, ER середній та малий лазер, 12 тон укріпленої броні. І так, ця машина навіть не може бігати. Капелани, будь ласка, не треба так.
  • UM-R96 – Темна ера. Апгрейд R80. РРС лишається на місці, з ним 3 покращені стрибкові двигуни, укріплена броня та малий х-пульс-лазер. Кому потрібен той біг, справді.
  • UrbanMech IIC Апгрейд кланів був дуже скромний. Ультра АС/10 замість звичайної, двигун що дав швидкість у 54 км/год, клановий ER малий лазер та один додатковий стрибковий двигун.
  • UrbanMech IIC 2 – Зброю замінили на HAG 20 (гіпер штурмова гаус-гармата) із 2 Тпонами амуніції та вогнемет. Бо усе має бути платформою під найдорожчу зброю кланів.
Сподобалось? Підтримай нас на Патреоні.
Мех тижня: Урбанмех, або  чи витримує відро смерті випробування своєї середи існування, Battletech Ukraine

Залиште коментар